Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
SGB pracuje nad nowymi wdrożeniami. Będą aplikacje dla firm oraz dzieci

Na razie SGB nie zdradza terminów udostępnienia nowych rozwiązań klientom

Jak dowiedział się serwis cashless.pl, SGB prowadzi prace nad dwiema nowymi aplikacjami mobilnymi. Przygotowuje rozwiązanie dla młodych klientów oraz apkę dla właścicieli firm. Niestety, na razie bank nie zdradza, kiedy należy spodziewać się ich wdrożenia.

Przeczytajcie także: Jak klienci oceniają aplikacje bankowe?

Obecnie aplikacje dla młodych klientów oferuje kilka instytucji na polskim rynku. Są to BNP Paribas, mBank, Millennium, Pekao, PKO BP i Revolut. To dość proste rozwiązania, umożliwiające głównie weryfikację salda i przejrzenie historii transakcji. Mają też za zadanie wspierać edukację finansową dzieci. Więcej informacji na temat tego typu rozwiązań znajdziecie w przygotowanym przez cashless.pl raporcie Bankowość dla dzieci.

Rynkowym standardem nie jest również oferowanie specjalnych aplikacji mobilnych dla klientów firmowych. Takie rozwiązania przygotowały m.in. BNP Paribas, ING, PKO BP, Pekao czy mBank.

Przeczytajcie także: Płatności opaskami Mi Band

SGB realizuje strategię tzw. mobilnego przyspieszenia, co w ostatnim czasie zaowocowało kilkoma ciekawymi usługami w jego ofercie. Mam na myśli np. aplikację SGB mobile, w której można znaleźc m.in. moduł do zarządzania subskrypcjami czy funkcję do monitorowania kondycji fizycznej i aktywności sportowej, dzięki integracji z Garmin Connect. Za pomocą aplikacji SGB można np. płacić za przejazdy autostradami oraz korzystać z Blika, w tym wykonywać przelewy na telefon. SGB jest też jednym z nielicznych banków, które udostępniają swoim klientom płatności mobilne Xiaomi Pay.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies