Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
BNP Paribas pozazdrościł Santanderowi. Nawiązał współpracę z Żabką w zakresie sprzedaży kont i kart

W Żabkach pojawią się plakaty z kodem QR ułatwiającym pobranie aplikacji banku, zaplanowano też promocję dla zakładających konta i loterię dla płacących kartami

BNP Paribas poinformował o rozpoczęciu współpracy z Żabką. Podczas rocznego partnerstwa sieć sklepów będzie zachęcać do otwarcia konta w banku.

Jednym z elementów współpracy będzie umieszczenie w sklepach popularnej sieci plakatów z kodem QR ułatwiającym ściągnięcie aplikacji GOmobile i założenie konta. BNP podkreśla, że otwarcie konta jest bardzo proste i nie wymaga wizyty w placówce bankowej, szperania w internecie czy czekania na kuriera z umową – jak zapewnia, można wejść ze swoim smartfonem do Żabki, a wyjść już jako klient banku.

Przeczytajcie także: Zen uruchomi plan Titanium

Dodatkową zachętą ma być promocja "Jesteś wygrywem", w ramach której po otwarciu konta z kartą Mastercard i spełnieniu wskazanych w regulaminie warunków klient otrzyma e-vouchery o łącznej wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach Żabka. Nowi klienci mogą też liczyć na specjalną ofertę w ramach Konta Otwartego na Ciebie – zniesione dla nich zostały opłaty za użytkowanie karty mobilnej lub zwykłej (przez 12 miesięcy od wydania).

Uruchomiono również loterię, w której łączna pula nagród to ponad 1,5 mln zł. Można wziąć w niej udział, płacąc kartą BNP Paribas w sklepach Żabka i Żabka Nano – transakcje powyżej 10 zł skutkują przyznaniem 10 losów, a te na niższe kwoty zapewniają jeden los. Do wygrania są e-vouchery do Żabki oraz nagrody pieniężne. Akcja potrwa 12 miesięcy.

Przeczytajcie także: Mastercard odświeża platformę GdzieZamieszkac.com

Warto przypomnieć, że BNP Paribas nie jest pierwszą instytucją finansową, która próbuje rozpromować swoje usługi dzięki partnerstwu z popularną siecią sklepów. Wiosną 2019 r. brytyjski fintech Dipocket oraz bank Santander zaoferowały Polakom usługę up and go, czyli konto z kartą płatniczą, zarządzane za pomocą aplikacji mobilnej. Początkowo kartę wraz z pakietem aktywacyjnym można było nabyć właśnie w placówkach Żabki, później pojawiła się również możliwość zdalnego zamawiania. Aktywną dystrybucję kart w sklepach zakończono jednak już w marcu 2021 r., a cały projekt zamknięto w maju zeszłego roku – ze względu na niskie zainteresowanie klientów. Co ciekawe, wcześniej, bo już w 2015 r., Santander, który wówczas nazywał się jeszcze BZ WBK, prowadził z Żabką testy karty przedpłaconej pod nazwą iJuż. Ale i ten projekt zakończył się niepowodzeniem. Więcej na jego temat w tekście Kartę BZ WBK kupicie w Żabce.

Z kolei BNP Paribas w sprzedaży swoich produktów przy współpracy z sieciami detalicznymi również ma już pewne doświadczenia. Jesienią 2020 r. rozpoczął w tym obszarze współpracę z siecią stacji benzynowych Shell. Więcej na ten temat w tekście BNP Paribas sprzedaje startery do rachunków z kartami na stacjach Shell. Oferta za 9 zł tylko dla nowych klientów.

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies