Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Carrefour wrócił na Allegro. Na razie jednak w ograniczonym zakresie

Od kilku dni w oficjalnym sklepie Carrefoura na Allegro znowu są oferty

W oficjalnym sklepie sieci Carrefour na platformie Allegro znowu możecie znaleźć oferty sprzedaży. Jednak jest ich zaledwie kilka i obejmują jedynie kosze różnych produktów, a więc np. okolicznościowy kosz przygotowany z okazji Świąt Wielkanocnych, kosz z produktami dla seniorów czy wegetarian. Carrefour zastrzega, że wysyłka może nastąpić nawet w ciągu dziewięciu dni od zamówienia.

Przeczytajcie także: Carrefour wycofał oferty z Allegro

Przypomnę, że mniej więcej od połowy marca ze sklepu Carrefoura na Allegro zniknęły wszystkie oferty. Ani biuro prasowe największej w Polsce platformy e-commerce ani francuskiej sieci handlowej nie odpowiedziało serwisowi cashless.pl na pytanie dlaczego. Wiadomo natomiast, że większość sklepów internetowych z żywnością i innymi tzw. dobrami szybko zbywalnymi ma obecnie do czynienia ze wzrostem ruchu spowodowanym ograniczeniami związanymi z możliwością robienia przez klientów zakupów w sklepach stacjonarnych. Występują znaczne opóźnienia w dostawach i prawdopodobnie z tego powodu Carrefour zdecydował się zawiesić współpracę z Allegro.

Przeczytajcie także: Media Markt wchodzi na Allegro

Współpracę Carrefoura z Allegro ogłoszono hucznie pod koniec ubiegłego roku. Fakt, że po wycofaniu kilka tygodni temu ofert z platformy, na Allegro pozostał oficjalny sklep Carrefoura może świadczyć o tym, że w przyszłości francuska sieć chce powrócić tu z większą liczbą produktów. Natomiast Carrefour rozpoczął też współpracę z operatorem aplikacji Glovo, za pomocą której można zamawiać zakupy ze sklepów tej sieci. Niestety, także jej operator ma problemy z obsługą wzmożonego ruchu. Z doniesień czytelników wynika, że tuż przed świętami przynajmniej część z nich za pomocą aplikacji nie mogła zamawiać dostaw.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies