Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Przed koronawirusem to się filozofom nie śniło. Allegro uruchomiło internetową lodziarnię Grycana

Na razie lody zamówione na Allegro od Grycana dostarczane są tylko na terenie Warszawy

Allegro oraz Grycan uruchomiły lodziarnię online. Można w niej zamawiać m.in. lody, ciasta i kawę. Dostawy są realizowane w godzinach między 10 a 16, na razie tylko na terenie Warszawy i w wybrane dni. Minimalna kwota zamówienia wynosi 50 zł, a przy zakupach za co najmniej 100 zł dostawa jest bezpłatna. W przeciwnym wypadku kosztuje 25 zł.

Przeczytajcie także: Nowa opcja płatności za zakupy na Allegro

Przedstawiciele Grycana piszą na stronie swojej lodziarni na Allegro, że z uwagi na panującą pandemię koronawirusa nie mogą przyjmować gości w swoich lokalach stacjonarnych. Dlatego zdecydowali się uruchomić sprzedaż przez internet. Na razie nie wiadomo czy, a jeżeli tak to kiedy projekt będzie rozwijany, a więc np. czy obejmie inne aglomeracje niż warszawska.

Choć na Allegro to pierwszy zdaje się taki projekt, to Grycan nie jest jedynym producentem, który w Warszawie zdecydował się dostarczać lody bezpośrednio do domu. W aplikacji Uber Eats od dawna można na przykład zamówić lody takich marek jak Ben & Jerry's, Breyers czy Magnum. Mniejsza niż w przypadku Allegro jest też opłata za dowóz, wynosi standardowe dla Ubera 7,99 zł. W tym przypadku nie ma też minimalnej kwoty zamówienia.

Przeczytajcie także: Media Markt wchodzi na Allegro

Rozwój zagrożenia związanego z koronawirusem i rządowe obostrzenia skutkujące koniecznością zamknięcia lub ograniczenia wielu biznesów, na pewno były szokiem dla właścicieli wielu firm i instytucji. Widać jednak, że coraz więcej przedsiębiorców otrząsnęło się i zaczyna szukać sposobów działania w nowej rzeczywistości. Stąd coraz więcej stacjonarnych sieci handlowych jak Biedronka, Żabka czy Stokrotka rozpoczyna sprzedaż przez internet, banki wdrażają nowe usługi do zdalnej obsługi klientów, a towarzystwa ubezpieczeniowe umożliwiają sprzedaż online polis na życie. Inicjatywa Grycana i Allegro to kolejny pomysł na to, jak działać w czasie koronawirusa.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies