Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Paczkomatów Inpostu będzie więcej. Spółka rozszerza współpracę z kolejną siecią marketów

Tym samym liczba paczkomatów przy sklepach Kaufland zwiększy się ze 137 do 212

Firma Inpost poinformowała, że rozszerza współpracę z siecią sklepów spożywczych Kaufland. Porozumienie zakłada instalację paczkomatów przy każdym z 212 marketów z logo z czerwonym "K". Obecnie przy sklepach tej sieci dostępnych jest 137 maszyn Inpostu.

Przeczytajcie także: Inpost zapowiada rozwój sieci lodówkomatów

Kaufland jest czwartą siecią sklepów, z którą Inpost nawiązał współpracę. Firma instaluje swoje paczkomaty przy placówkach Dino i Lidl oraz w centrach handlowych Auchan. Przekonuje klientów, że odbiór paczek przy okazji zakupów jest wygodnym rozwiązaniem, które pozwala zaoszczędzić czas. Jednocześnie według Inpostu, stojące obok sklepów czy stacji benzynowych urządzenia do odbioru i nadawania paczek, pomagają zwiększyć obroty nawet o 10 proc.

Przeczytajcie także: Poczta Polska uruchomiła urządzenia konkurencyjne dla paczkomatów InPostu

Rozwój sieci urządzeń do odbioru paczek napędza rosnący e-commerce i niemal powszechne niezadowolenie z usług kurierskich. Przypomnę, że do konkurencji z Inpostem staje Poczta Polska, która we współpracy z największą polską siecią handlową, czyli Biedronką stawia swoje automaty do odbioru paczek. W marcu Inpost chwalił się, ze dysponuje już 4,8 tys. paczkomatów w całej Polsce i jest ich więcej niż placówek pocztowych (4,6 tys.).

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies