Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Blik będzie dostępny w sklepach internetowych na całym świecie. Operator ma umowę z firmą PPRO

Agenci rozliczeniowi i partnerzy PPRO będą mogli udostępniać płatności Blikiem w obsługiwanych przez siebie sklepach internetowych

Polski Standard Płatności (operator Blika) poinformował o podpisaniu umowy o współpracy z firmą PPRO, która oferuje globalne rozwiązania płatnicze między innymi agentom rozliczeniowym. Dzięki temu partnerzy PPRO mają udostępniać płatności Blikiem sklepom internetowym na całym świecie.

Przeczytajcie także: Który bank ma najwięcej aktywnych użytkowników Blika?

PSP podkreśla, że to kluczowy krok w budowaniu masowej akceptacji Blika w globalnym e-commerce i w procesie powiększania sieci akceptacji polskich płatności mobilnych w sklepach internetowych.

– To dla nas przełomowa współpraca w zakresie upowszechniania możliwości wykorzystania Blika przy zakupach w zagranicznych sklepach. Dzięki umowie z PPRO, wielu agentów rozliczeniowych uzyska dostęp do polskiego systemu płatności i zaoferuje go swoim klientom. Jest to również ważny krok, który uatrakcyjni ofertę Blika dla zagranicznych banków – uważa Monika Król, wiceprezes PSP.

Przeczytajcie także: Dwie trzecie dużych sklepów internetowych już akceptuje Apple Pay i Google Pay

To kolejny istotny ruch biznesowy na drodze do wejścia Blika na międzynarodowe rynki. Przypomnę, że w połowie października tego roku PSP podpisał umowę z organizacją Mastercard. Ma ona przejąć część jego udziałów i stać się jednym z siedmiu równoprawnych właścicieli Blika oraz doprowadzić w efekcie do tego, że będzie nim można płacić zbliżeniowo nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Więcej na ten temat możecie przeczytać w serwisie cashless.pl tutaj.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies