Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
T-Mobile wchodzi na rynek z własnym mPOS-em. Na początek powalczy o klientów w USA

Telekom zamierza pokonać konkurentów pobierając niższe opłaty za użytkowanie urządzenia

Amerykański oddział spółki telekomunikacyjnej T-Mobile ogłosił właśnie, że proponuje biznesowym klientom przenośny terminal płatniczy mPOS o nazwie GoPoint. Oferuje im też brak opłat lub niższe prowizje w porównaniu z konkurencyjnymi produktami firm Square i Clover, dominujacymi obecnie na rynku w USA.

Przeczytajcie także: Sprzedaż SumUp pokazuje potencjał rynku mPOS-ów nad Wisłą

Amerykański T-Mobile dość konfrontacyjnie wobec konkurencji tłumaczy, że "musiał wkroczyć na ten rynek, gdy przyjrzał się podstępnym praktykom i niekończącym się opłatom pobieranym od małych firm przez dostawców usług". T-Mobile chce od sklepów, restauracji czy punktów usługowych przyjmujących płatności bezgotówkowe na jego urządzeniu 2,75 proc. prowizji od transakcji i zapewnia bezpłatny transfer pieniędzy na ich firmowe konto w dniu płatności.

T-Mobile deklaruje ponadto, że nie pobiera żadnych dodatkowych opłat np. za ryzyka związane z bezpieczeństwem transakcji, za tworzenie ich zestawień i podsumowań czy opłat licencyjnych za korzystanie z oprogramowania, co jest obecnie normalną praktyką w tym obszarze płatności na amerykańskim rynku.

Telekom zapewni również firmom zatrudniającym do 99 osób bezpłatnie narzędzia, raporty i informacje do zarządzania sprzedażą, śledzenia zapasów i analizowania danych oraz wsparcie serwisu technicznego przez 24 godziny na dobę. Nowy produkt T-Mobile oferuje we współpracy z amerykańską firmą TSYS, która jest m.in. agentem rozliczeniowym i operatorem płatności.

Przeczytajcie także: Kolejne miasto w USA chce zakazać bezgotówkowych sklepów

Na razie nie wiadomo, czy T-Mobile wejdzie z urządzeniem GoPoint na rynek europejski, w tym polski. Zapytałem o to tutejszy oddział koncernu i gdy otrzymam odpowiedź, zaktualizuję ten tekst. Przypomnę, że mPOS to urządzenie, które pozwala przyjmować płatności bezgotówkowe, ale w połączeniu ze smartfonem i zainstalowaną na nim aplikacją mobilną. Za prekursora tego typu technologii uznawana jest wspomniana amerykańska firma Square.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies