Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Mokka z aplikacją dla klientów. Znajdą w niej m.in. historię zakupów i harmonogram spłat

Aplikacja jest dostępna w sklepach Google Play i App Store

Mokka, dostawca rozwiązań w zakresie płatności odroczonych, udostępniła aplikację mobilną dla klientów – informuje portal dlahandlu.pl. Użytkownicy aplikacji znajdą w niej historię swoich zakupów, harmonogram spłat, a także będą mogli zarządzać swoim limitem zakupowym. Dodatkowo mogą liczyć na powiadomienia o specjalnych ofertach i promocjach.

Przeczytajcie także: Revo chwali się partnerami i zapowiada aplikację mobilną

Aplikacja jest do pobrania zarówno z Google Play, jak i App Store, a zainstalować ją mogą już wszyscy zainteresowani. Wcześniej rozwiązanie było dostępne tylko dla wybranych użytkowników, w ramach testów.

Z aplikacji korzystać mogą zarówno osoby, które już odraczają płatności z Mokką, jak i nowi klienci. Przewidziano w niej bowiem możliwość rejestracji nowych użytkowników.

Przeczytajcie także: PayPo planuje obsłużyć w tym roku 8 mln transakcji

Mokka to system płatności odroczonych oferowanych przez spółkę Revo Technologies. Umożliwia finansowanie zakupów z przyznanego limitu kredytowego, zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać m.in. o współpracy Mokki z salonami marki Yes czy o partnerstwie z operatorem terminali płatniczych Paytel.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies