Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Revo chwali się pierwszymi partnerami w Polsce. Na I kw. zapowiada wprowadzenie aplikacji mobilnej

Revo wprowadzi aplikację dla klientów i oddzielną dla partnerów biznesowych

Fintech Revo Technologies ostrzy sobie zęby na ekspansję w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Jak mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, firma otworzyła biuro w Warszawie i stąd zamierza rozwijać biznes w naszym regionie. Spółka chwali się pozyskaniem pierwszych klientów na polskim rynku. Są to sieci odzieżowe Diverse, Lancerto oraz Deni Cler, a rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi, działającymi zarówno online, jak i offline, mają być zaawansowane.

Przeczytajcie także: Polski ZEN ma nowego konkurenta

Fintech otrzymał w ostatnim czasie 50 mln dolarów na rozwój, w ramach którego zamierza zarówno wchodzić na nowe rynki, jak i wprowadzać usprawnienia technologiczne. W planach na ten rok jest m.in. udostępnienie aplikacji mobilnej dla klientów oraz aplikacji dla partnerów (jeszcze w I kwartale 2021 r.), a także umożliwienie realizacji bezpośrednich wypłat na konto z limitu Revo – klienci będą mogli przelać środki przyznane im przez fintech na swoje konto, a część niewykorzystaną na aktualne zakupy wykorzystać kiedy indziej, w dowolnym celu.

Fintech specjalizuje się w rozwiązaniach z zakresu odroczonych płatności. Jak przekonuje, implementacja wtyczki Revo zapewnia partnerom zwiększenie wolumenu sprzedaży. Ze statystyk firmy wynika, że średnia wartość koszyka klienckiego wzrasta w niektórych przypadkach ponad dwukrotnie, wskaźnik zwrotów produktów w kanale online zmniejsza się o 35 proc, a klienci wracają do sklepu nawet dwukrotnie częściej.

Przeczytajcie także: Cloud POS od Mastercarda

Płatności odroczone to model finansowania, o którym coraz więcej mówi się w ostatnim czasie. Na naszym rynku bardzo aktywnie pozyskuje partnerów PayPo, ale gruszek w popiele nie zasypia również Twisto, które niedawno otrzymało 17 mln zł finansowania na rozwój w Polsce. Plany świadczenia usług typu buy now, pay later wyjawiła ostatnio również firma pożyczkowa Smartney. Jej rozwiązanie Pay Smartney to efekt współpracy z Blue Media. Płatności odroczone udostępnia też użytkownikom swojej platformy Allegro – w tym przypadku to jeden ze sposobów finansowania zebranych pod szyldem Allegro Pay.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies