Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Coraz ciaśniej na rynku odroczonych płatności. O pozycję lidera w Polsce chce walczyć Revo Technologies

Wywodzący się z Rosji fintech zamierza z warszawskiego biura realizować ekspansję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Coraz ciekawiej robi się na rynku usług tzw. odroczonych płatności, który w Polsce rośnie od kilku lat. O pozycję lidera, i to w całym regionie, zamierza walczyć Revo Technologies – spółka córka rosyjskiego Revo. Fintech zza wschodniej granicy zdobył już na macierzystym rynku 5 mln klientów i sfinansował im zakupy o wartości ponad 280 mln dolarów. Co ciekawe, od dwóch lat biznes przynosi zyski. O sprawie informuje Puls Biznesu.

Przeczytajcie także: Warszawska Kolej Dojazdowa rezygnuje z gotówki w pociągach

Firma Revo powstała osiem lat temu i rozwija aplikację o nazwie Mokka, w której oferuje klientom różne usługi finansowe: od płatności odroczonych (zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych), przez wirtualną kartę zintegrowaną z Google Pay i Apple Pay, po ubezpieczenia i przelewy P2P. Pod koniec września spółka współpracowała ogółem z 7 tys. sklepów, ale nie wiadomo, ilu partnerów ma w Polsce.

Rosyjski fintech pozyskał już od inwestorów 50 mln dolarów na rozwój. Pieniądze mają być przeznaczone m.in. na ekspansję w regionie Europy Środowo-Wschodniej. Zadanie to będzie nadzorowane z warszawskiego biura Revo Technologies.

Przeczytajcie także: Mastercard i Visa reagują na nieprawidłowości w Pornhub

Płatności odroczone na świecie zyskują popularność od kilku lat. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać m.in., że świadcząca usługę tego typu szwedzka Klarna stała się najdroższym europejskim fintechem. W Polsce o uwagę i portfele klientów walczą m.in. PayPo i Twisto. Ten ostatni niedawno wprowadził do oferty rozwiązanie "podziel na trzy". Dzięki niemu klienci mogą dzielić płatności za zakupy internetowe na trzy raty za 0 zł (RRSO 0 proc.). Odbywa się to bez formalności, wystarczy kliknąć jeden przycisk w aplikacji. A kilka dni temu zamiar wejścia w usługi buy now, pay later wyjawiło także Smartney, które swoje rozwiązanie Pay Smartney rozwija we współpracy z Blue Media.

Źródło: Puls Biznesu

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies