Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PayPo: w tym roku obsłużymy 8 mln transakcji. Ich wartość może wynieść ponad 2 mld zł

Fintech zapewnia, że wkróce jego płatności odroczone będą dostępne w kolejnych sklepach stacjonarnych

PayPo, fintech działający na rynku płatności odroczonych, pochwalił się pokaźną liczbą klientów korzystających z jego usług – ma ich być prawie milion. Od momentu uruchomienia tego rozwiązania do dzisiaj przeprowadzii oni ponad 12 mln transakcji zakupowych. Według analiz firmy, w tym roku będzie ich 8 mln – o 60 proc. więcej niż w 2021 roku. Wartość tych transakcji może wynieść ponad 2 mld zł.

Przeczytajcie także: Nowy operator płatności w serwisie mojePZU

Fintech powołuje się na badanie, z którego wynika, że już ponad 70 proc. klientów e-commerce zna usługi BNPL (buy now, pay later; z ang. kup teraz, zapłać później). Regularnie ma z nich korzystać blisko 40 proc. konsumentów handlu internetowego. Z raportu Koszyk roku 2022 wynika zaś, że już 75 proc. największych sklepów online w Polsce posiada w swojej ofercie usługi BNPL od co najmniej jednego operatora. Oznacza to wzrost o 143 proc. w porównaniu z ostatnią edycją raportu z 2020 roku. Firma podała też, że w niektórych sklepach z nią współpracujących już co trzecia transakcja odbywa się za pośrednictwem PayPo.

Przeczytajcie także: Klienci Nest Banku mogą korzystać ze SwatchPay

Płatności odroczone coraz szerzej są też stosowane w handlu stacjonarnym. Dzieje się tak, ponieważ więcej klientów chce móc skorzystać z rozwiązań oferowanych im przez e-commerce również w tradycyjnym handlu. Według danych, na które powołuje się PayPo, co trzeci konsument deklaruje, że gdyby opcja BNPL była dostępna w sklepach stacjonarnych, to skorzystałby z takiego finansowania zakupów. W przypadku osób, które już płaciły w ten sposób w internecie, ten odsetek wynosi aż 77 proc. Fintech zapewnia, że pracuje nad nowymi wdrożeniami offline i niebawem płatności odroczone PayPo będą dostępne w kolejnych sklepach stacjonarnych.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies