Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Więcej płatności mobilnych w Nest Banku. Klienci mogą korzystać ze SwatchPay

Nest jako pierwszy na świecie uruchomił Visa Mobile, rozwiązanie upraszczające płatności kartą w internecie

Nest Bank udostępnił swoim klientom kolejną opcję płatności zbliżeniowych. Rachunki w sklepach czy punktach usługowych mogą oni uregulować z pomocą zegarka Swatch. Z rozwiązania skorzystają posiadacze kart debetowych Visa wydanych przez Nest do konta osobistego lub firmowego.

Przeczytajcie także: Aplikacji Provema już nie ma

Aby korzystać z usługi SwatchPay, potrzebny jest przede wszystkim zegarek tego producenta z funkcją płatności zbliżeniowych (musi posiadać moduł NFC). Klient używający smartfona z iOS lub Androidem, powinien pobrać aplikację SwatchPay! App by wearonize i utworzyć w niej konto. Należy też powiązać smartwach z kartą płatniczą. Można to zrobić w sklepie Swatcha lub w trakcie zakupu przez internet.

Podczas płacenia wystarczy przysunąć zegarek do czytnika w terminalu zbliżeniowym. Nie trzeba wybudzać urządzenia czy włączać w nim opcji płatności. Transakcje powyżej 100 zł wymagają jednak potwierdzenia na terminalu kodem PIN do dodanej karty. W przypadku zgubienia lub kradzieży zegarka, klient może zablokować albo usunąć kartę w aplikacji SwatchPay. Energię potrzebną do wykonania operacji dostarcza terminal, dzięki czemu zegarek można wykorzystać do płacenia bez obawy o wyczerpanie baterii.

Przeczytajcie także: Nowy operator płatności w serwisie mojePZU

Bank zaznacza, że to kolejna udostępniona przez niego opcja płatności mobilnej. Wcześniej w ofercie pojawiły się Blik, Google Pay i Apple Pay, Garmin Pay oraz Fitbit Pay. Warto przypomnieć, że Nest jako pierwszy na świecie uruchomił Visa Mobile, rozwiązanie upraszczające płatności kartą w internecie.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies