Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny
Chatbot Messenger

Handlowy wprowadza chatbota na Messengerze. Ma pomagać w korzystaniu z programu lojalnościowego

Wcześniej w tym samym kanale chatbota wdrożył bank Credit Agricole

Jeszcze w tym tygodniu Citi Handlowy zamierza uruchomić na komunikatorze Facebooka chatbota. Robot ma pomagać klientom w korzystaniu z programu lojalnościowego CitiSpecial. Jak powiedziano mi w biurze prasowym banku, program zawiera bardzo wiele rabatów i innych bonusów, ale często ograniczonych czasowo. Część klientów chcących skorzystać z oferty banku, dowiaduje się o nich za późno.

Przeczytajcie także:  Provident wchodzi do credit freeze

Rozwiązaniem tego problemu ma być chatbot. Klienci będą mogli zadawać mu pytania o aktualne oferty w programie CitiSpecial, a ten ma podpowiadać aktualne i najtrafniejsze. Ma przy tym wykorzystywać geolokalizację, co ma umożliwiać wskazywanie rabatów czy zniżek najbliżej miejsca, w którym aktualnie znajduje się klient.

Przeczytajcie także:  Citi zautomatyzuje sprzedaż kart

Chatbot Handlowego na Messengerze to nie pierwsze takie rozwiązanie w polskiej bankowości. W ubiegłym roku chatbota o nazwie KrEdytka uruchomił bank Credit Agricole. KrEdytka ma za zadanie ułatwiać klientom składanie wniosków o kredyt gotówkowy. Nie wiem, jak to działa dzisiaj, ale gdy rozwiązanie wdrożono, borykano się z wieloma kłopotami. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj. Ciekawe jak ze swoim chatbotem poradzi sobie Citi.

Kategoria

Udostępnij ten artykuł

Zostaw komentarz

Jacek Uryniuk

Redaktor naczelny
Aktywny od: 22.01.2015
Dodał: 3087 artykułów

Inne artykuły tego autora:

Sprawiają, że pożyczanie pieniędzy jest proste jak nigdy dotąd. Kontomatik drugim nominowanym do tytułu Fintech Roku

Kontomatik znalazł się w grupie kilku fintechów z Polski, które mają szansę na tytuł. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 7 czerwca podczas Cashless Fintech Evening powered by Mastercard

Śląski obniża do 50 euro odpowiedzialność klientów za fraudy kartowe. Wkrótce to będzie standard

Obniżenie limitu z obecnych 150 euro wymusza dyrektywa PSD II i przepisy związanych z nią tzw. RTS-ów

Postawili na blockchain, zaoferowali aplikację mobilną i telematykę. Bacca nominowana do tytułu Fintech Roku

Bacca jest jednym z kilku polskich fintechów, które mają szansę zdobyć tytuł. Zwycięzców poznacie już 7 czerwca podczas Cashless Fintech Evening powered by Mastercard

Tadeusz Kościński: polska karta nie była nam potrzebna po to, by mieć plastik z orłem, ale by obniżyć koszty akceptacji

Z wiceministrem w resorcie przedsiębiorczości i technologii Tadeuszem Kościńskim rozmawiam m.in. na temat programu Polski Bezgotówkowej, terminali w urzędach administracji publicznej i wpływie PSD II na rynek płatności bezgotówkowych

Pokaż wszystkie artykuły tego autora →

Zapiszcie się do newslettera

Cashless na Youtube

wOKrWHZ7Jrc
Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.