Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Płatności odroczone Twisto w 10 tys. nowych e-sklepów. Odłożycie płatność nawet za pizzę

Klienci Pizzy Hut będą mogli odłożyć płatność za zamówienie na 21 dni, a zarejestrowani użytkownicy Twisto nawet na 45 dni

Twisto informuje o nawiązaniu współpracy z Pizzą Hut. Klienci restauracji będą mogli dzięki temu odroczyć płatność za swoje zamówienia składane online. W tym celu należy wybrać Twisto jako metodę płatności podczas finalizacji zakupu na stronie internetowej restauracji albo w jej aplikacji mobilnej. Pozwoli to odłożyć płatność do 21 dni bez dodatkowych kosztów. Dla zarejestrowanych klientów okres ten może wynieść nawet do 45 dni.

Przeczytajcie także: Płatności kodami QR na lotnisku w Monachium

Przy okazji fintech chwali się również, że w II kwartale tego roku płatności Twisto zostały wdrożone w 10 tys. nowych miejsc, w tym w największych polskich sklepach internetowych z różnych branż. Mowa m.in. nbsklep.pl, ochnik.com, oleole.pl czy wkruk.pl. To efekt integracji rozwiązania Twisto z PayU.

Dziś w serwisie cashless.pl mogliście również przeczytać, że współpracę z PayU nawiązał także inny dostawca finansowania – Smartney. Dzięki temu klienci sklepów, które udostępniają płatność za pośrednictwem PayU, będą mogli sfinansować swoje zakupy pożyczką dostarczoną przez ten fintech.

Przeczytajcie także: PayNow pomoże ograniczyć liczbę porzuconych koszyków

A same płatności odroczone to coraz bardziej popularna metoda finansowania zakupów. Z danych przytoczony przez Twisto wynika, że udział tego rozwiązania, zwanego z języka angielskiego buy now pay later (BNPL), w rynku europejskich płatności e-commerce wynosi obecnie 7,4 proc., a szacuje się, że do 2024 r. wzrośnie do 13,6 proc. Świadomość istnienia tej metody płatności rośnie również w Polsce. Według danych Twisto już 60 proc. Polaków słyszało o możliwości sfinansowania zakupów w ten sposób.

Największym zainteresowaniem cieszy się odraczanie płatności przy zakupach odzieży i elektroniki, o czym decyduje chęć przymierzenia ubrań lub sprawdzenia zamówienia o większej wartości przed zapłatą. Szczególnie przy większych kwotach odłożenie płatności może też stanowić chwilową ulgę dla portfela. W tym kontekście mniej zrozumiałe jest natomiast wprowadzanie BNPL jako metody płatności za zamówienie w restauracji. Być może jednak moda na kup teraz, zapłać później rozpowszechni się tak bardzo, że klienci będą chcieli w ten sposób płacić nawet za pizzę.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies