Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PayNow pomoże ograniczyć liczbę porzuconych koszyków zakupowych w e-commerce. To efekt współpracy z Samito 

PayNow to bramka płatnicza mBanku, a Samito to dostawca rozwiązań technologicznych dla e-commerce

PayNow, integrator płatności z grupy mBanku, oraz Samito, dostawca rozwiązań technologicznych dla e-commerce, informują o nawiązaniu współpracy. Spółki wspólnie przygotowują kierowaną do e-sklepów usługę "efektywnego ratowania porzuconych koszyków".

Przeczytajcie także: Adyen zadba o płatności na platformie Less_

Jak wynika z danych przytoczonych przez Samito, w blisko 70 proc. przypadków klient rezygnuje z zakupów w sklepie internetowym już po dodaniu produktów do koszyka. Opracowywane właśnie narzędzie ma pozwolić odzyskiwać nawet 1/3 takich porzuconych transakcji. Kluczowym elementem ma tu być skrócenie ścieżki zakupowej. W standardowych rozwiązaniach użytkownik musi od nowa przejść poszczególne kroki do zamknięcia transakcji – m.in. wpisać dane dostawy, wybrać formę płatności itd. A za pomocą usługi dostarczanej przez Samito i PayNow, płatność pojawi się znacznie wcześniej.

Przeczytajcie także: Zagraniczna ekspansja Allegro?

Narzędzie już za kilka tygodni ma trafić do dotychczasowych klientów Samito, a w ciągu kolejnych miesięcy ma być dostępne także na innych popularnych platformach e-commerce w formie wtyczki. Usługa nie będzie dodatkowo płatna. Sklep tak jak dotychczas zapłaci standardową prowizję od transakcji.

W dalszej perspektywie pakiet wspólnych usług Samito i PayNow ma się poszerzyć się o kolejne rozwiązania zwiększające wartość koszyka, narzędzie rekomendujące dodatkowe produkty dopasowane do gustu użytkownika oraz zachęcające go do powrotu do sklepu.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies