Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PKO BP wprowadza kolejne zmiany do iPKO. Tym razem dotyczą sposobu wyświetlania historii transakcji

PKO BP stopniowo modernizuje swój system transakcyjny od dłuższego czasu

PKO BP poinformował o kolejnych zmianach w serwisie iPKO. Historia transakcji stała się bardziej czytelna za sprawą wprowadzenia nowych ikon. Zostaną nimi oznaczone m.in. płatności kartą, płatności mobilne w internecie oraz sklepach stacjonarnych, transakcje w bankomatach i wpłatomatach, zlecenia zmienne, autooszczędzanie, przelewy podatkowe i do ZUS. Aby przejść do historii rachunku w iPKO, należy na ekranie startowym wybrać Historię lub Pokaż więcej. Widok historii dostosuje się do ekranu komputera, tabletu i telefonu.

Przeczytajcie także: PZU zaprasza startupy do współpracy

To kontynuacja zmian, jakie PKO wdraża od kilku kwartałów w swoim serwisie internetowym. W czerwcu ubiegłego roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że bank wprowadza nowy ekran startowy i menu główne. W iPKO pojawiła się funkcja Start, której można użyć, żeby wrócić do ekranu startowego z dowolnego miejsca w serwisie. Ten sam skutek da kliknięcie w logo iPKO. Odświeżenie miało też miejsce w październiku, gdy m.in. wprowadzono nowy układ sekcji Oferta. Z kolei w marcu PKO BP uprościł zmianę danych w serwisie.

Przeczytajcie także: Bank Pekao sfinalizował przejęcie udziałów w Tpay

Marzec przyniósł jeszcze jedną ciekawostkę z PKO BP: z serwisu iPKO można już korzystać bez rachunku w tym banku. Dostęp do systemu uzyskacie online i w ten sposób pojawi się możliwość przetestowania tego rozwiązania. Jeżeli klient zdecyduje się na wykonanie tej czynności w dowolnym oddziale PKO BP, uzyska dostęp do dodatkowych funkcji, np. wglądu w oszczędności emerytalne w ramach pracowniczych planów kapitałowych, czy korzystania z kwalifikowanego podpisu elektronicznego mSzafir. PKO BP kończy też prace nad udostępnieniem na podobnej zasadzie aplikacji mobilnej IKO.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies