Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
ING potwierdził wczorajsze informacje cashless.pl: prośba o przelew już dostępna dla klientów tego banku

Wcześniej tę samą usługę co ING wprowadziła inna instytucja – mBank

W nadesłanym przed chwilą wspólnym komunikacie prasowym ING Bank Śląski oraz spółka Polski Standard Płatności (operator Blika) poinformowały o udostępnieniu usługi – Prośba o przelew. Dzięki niej użytkownik aplikacji Moje ING mobile będzie mógł wysyłać oraz odbierać prośby o przelew. Odbiorca prośby może ją zaakceptować i wtedy natychmiast pieniądze zostaną przekazane do jej nadawcy. Otrzymaną prośbę może także odrzucić, albo nie robić z nią nic. Po 72 godzinach oczekująca prośba o przelew wygasa.

Przeczytajcie także: mBank pierwszą instytucją z usługą Prośba o przelew

Z dzisiejszego komunikatu prasowego wynika, że nowa usługa ING i Blika pozwala też podzielić rachunek na kilka osób. Jeśli np. byliście z paroma znajomymi w restauracji i zapłaciliście rachunek za wszystkich, możecie podzielić go na kilka osób i wysłać do wszystkich prośbę o zapłatę odpowiedniej części tego rachunku. Prośba o przelew w ING Banku Śląskim jest bezpłatna. W jednym dniu użytkownik może wysłać maksymalnie 30 próśb o przelew na łączną kwotę 1500 zł. Pojedyncza prośba może być na kwotę do 500 zł.

Przeczytajcie także: Nokia też będzie oferować smartwatcha z Google Pay

O tym, że ING Bank Śląski wprowadzi dziś Prośbę na przelew z serwisu cashless.pl mogliście dowiedzieć się wczoraj. W tekście pt. mBank jako pierwszy wprowadził prośbę o przelew Blikiem. Ale czy nie naruszył przy okazji przepisów? zwracałem uwagę, że zdaniem części specjalistów do czasu wdrożenia nowej usługi przez ING mBank, który zrobił to wcześniej, naraża się na zarzut naciągania przepisów np. o ochronie danych osobowych.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies