Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Płatności odroczone trafią na Answear.com. Nowy kontrakt spółki PayPo

Polski fintech szykuje się do ekspansji za granicą i współpracy także ze sklepami offline

PayPo oferujący sklepom internetowym usługę odroczonych płatności, poinformował o nawiązaniu współpracy z Answear.com – sklepem internetowym działającym w Europie Środkowo-Wschodniej, który w ofercie posiada m.in. ubrania i obuwie. Tomasz Hadzik, wiceprezes PayPo, deklaruje, że firma będzie pozyskiwać kolejnych graczy tego rozmiaru.

Przeczytajcie także: PayPo znane z Allegro, małą instytucją płatniczą

Do tej pory nawiązała współpracę z 1000 sklepów, wśród których są Allegro, Media Markt, Decathlon czy 4F. W roku 2019 zyskała ponad 100 tys. konsumentów korzystających z opcji "kup teraz, zapłać później z PayPo". Firma chwali się także zyskiem operacyjnym w ostatnim kwartale i zapowiada obsłużenie odroczonych płatności wartych 500 mln zł w 2020 roku.

Spółka, w którą zainwestował Alior, chce się rozwijać na kilku płaszczyznach. Po pierwsze, zamierza współpracować ze sklepami także w trybie offline. Po drugie, przygotowywany jest debiut poza granicami Polski. PayPo rozważa wejście w przyszłym roku na co najmniej jeden wybrany rynek zagraniczny. Będą to Czechy ze Słowacją, Rumunia lub Węgry.

Przeczytajcie także: Mastercard wspiera WOŚP wyjątkowym pojazdem

PayPo działa na rynku od 2018 roku i umożliwia klientom sklepów internetowych regulowanie należności za produkt nawet 30 dni po złożeniu zamówienia. Kupujący może sprawdzić nabyty przedmiot i zwrócić go bez żadnych kosztów. Sklep otrzymuje płatność od razu, więc bezzwłocznie może się zająć realizacją zamówienia. Za finansowanie odpowiada PayPo. Spółka w drugiej edycji fintechowych nagród cashless.pl była nominowana do tytułu Fintech Future.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies