Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Allegro rozszerza dostęp do usługi "Zapłać później". Można z niej korzystać w dwóch nowych kategoriach

Od teraz kupujący na Allegro mogą korzystać z odroczonych płatności w trzech kategoriach zakupów

Operator platformy Allegro poinformował dziś o rozszerzeniu dostępności usługi "Zapłać później" na dwie kolejne kategorie, a więc: Dom i Ogród oraz Sport i Turystyka. Po udostępnieniu tego rozwiązania na początku września, mogli z niego skorzystać tylko klienci kupujący produkty z kategorii Dziecko. Spółka deklaruje, że w przyszłości lista kategorii zakupów możliwych do realizacji przy pomocy odroczonych płatności będzie się zwiększać.

Przeczytajcie także: Allegro wprowadza płatności odroczone

Przypomnę, że "Zapłać później" to usługa pozwalająca na złożenie zamówienia w internecie oraz płatność za produkty po 30 dniach. Z tym że sprzedawca otrzymuje pieniądze natychmiast, dzięki czemu może od razu po przyjęciu zamówienia przystąpić do jego realizacji. Finansowaniem procesu zajmuje się Allegro i współpracujący z platformą podmiot, a więc polski fintech PayPo. Na Allegro z płatności odroczonych można korzystać przy zakupach o wartości od 40 do 500 zł. Płatność można odłożyć na kolejny miesiąc za opłatą w wysokości 5 proc.

Przeczytajcie także: Kolejne nowości w ofercie Allegro

Natomiast płatności odroczone to dziś jeden z wiodących tematów w polskim e-commerce. Podobne rozwiązania proponują już swoim klientom m.in. ING Bank Śląski w bramce imoje (współpracuje przy tym z czeską spółką Twisto) czy firma PayU, która kooperuje w tym obszarze z niemieckim Kreditechem. Natomiast PayPo to polski fintech, w który zainwestował Alior, i który współpracuje z operatorem serwisu Przelewy24. PayPo był nominowany do tegorocznej edycji nagrody Cashless Fintech Future.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies