Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Plecaki dla niesłyszących i wycieczka za kulisy w zamian za punkty Priceless Specials. Mastercard na Pol’and’Rock Festival

Organizacja po raz ósmy pojawi się na festiwalu wcześniej znanym jako Przystanek Woodstock

W dniach 1-3 sierpnia odbędzie się Pol’and’Rock Festival, jeden z największych festiwali muzycznych w Europie, organizowany przez Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Organizacja Mastercard po raz ósmy będzie wspierać organizację imprezy w Kostrzynie nad Odrą.

Przeczytajcie także: Nowa karta i promocja specjalnie na festiwal Pol’and’Rock

Na szczególne wrażenia mogą liczyć osoby niesłyszące. W strefie Mastercarda będzie można wypożyczyć specjalne urządzenia umożliwiające odczuwanie dźwięków poprzez ciało. Technologia składa się z kilku elementów: plecaka z wbudowanymi subwooferami, słuchawek z przewodzeniem kostnym oraz przekaźników transmitujących muzykę na żywo bezpośrednio z reżyserki. Po raz pierwszy rozwiązanie to było testowane rok temu i skorzystało z niego kilkadziesiąt osób.

Natomiast uczestnicy programu Mastercard Priceless Specials będą mogli w tym roku zamienić zebrane punkty na wycieczkę za kulisy festiwalu. W trakcie "Backstage Tour" będzie możliwość podejrzenia z głębi sceny występujących zespołów, wejścia do wnętrza wozu realizacyjnego, obejrzenia centrum dowodzenia imprezą, a także przejścia przez strefę artystów oraz zajrzenia do przyczepy Jurka Owsiaka. Okazję do wygrania takiej wycieczki będą też mieć festiwalowicze, którzy wezmą udział w konkursie organizacji, który odbędzie się drugiego dnia imprezy.

Przeczytajcie także: Kolejny festiwalowy sezon z opaskami płatniczymi Mastercarda

Strefa Mastercard tradycyjnie znajduje się w samym sercu festiwalowego miasteczka, naprzeciwko dużej sceny. Wzorem ubiegłego roku stanie w niej multimedialna wieża, która tym razem będzie wyższa (17,5 metra). Zyska także nowe funkcje – poza podstawowymi informacjami, jak data, godzina czy pogoda – będzie można znaleźć na jej ekranach wszystkie istotne informacje festiwalowe, jak line-up, bieżące ogłoszenia i streaming na żywo ze scen. Przypomnę, że Mastercard wspiera też inne wydarzenia muzyczne – Orange Warsaw Festival, Open’er Festival oraz Kraków Live Festival – w trakcie których rozdaje opaski umożliwijące płacenie w technologii zbliżeniowej.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies