Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Tak wygląda nowy serwis BNP Paribas. Wdrożenie w III kw. 2019 r.

Przedstawiciele banku zaprezentowali nowy system podczas zakończonego w ubiegłym tygodniu wydarzenia Impact’19

Jednym z punktów programu tegorocznego wydarzenia Impact’19 był premierowy pokaz nowego, internetowego serwisu transakcyjnego banku BNP Paribas. Przeprowadził go m.in. szef bankowości cyfrowej w tej instytucji Marcin Bodnar. Poniżej główny ekran systemu, który pomaga wyobrazić sobie, jak wygląda nowa bankowość elektroniczna BNP Paribas.

Jak widzicie, nowy system charakteryzują kafle z produktami, z których korzysta klient banku. W przykładzie na ilustracji są to: rachunek Konto Optymalne oraz złota karta Mastercard. Obok prezentowana jest propozycja dostępnej od ręki pożyczki gotówkowej z wyliczonym limitem. Poniżej znajduje się sekcja z szybkimi przelewami, którą użytkownik może w miarę swobodnie konfigurować. Jeszcze niżej znajduje się lista ostatnich transakcji. Na samej górze zaś podstawowe menu, ułatwiające nawigację.

Przeczytajcie także: BNP Paribas umożliwi otwieranie rachunków przez aplikację

W prawej kolumnie pulpitu umieszczono informacje o oszczędnościach oraz sekcję kontakt. Z tej ostatniej twórcy nowego systemu transakcyjnego BNP Paribas są szczególnie dumni. Jak mówili mi Marcin Bodnar i Krzysztof Suchan z BNP Paribas, będą tu umieszczane kontekstowe porady i podpowiedzi. Sekcja ta ma też ułatwiać bezpośredni kontakt z doradcami BNP Paribas, m.in. za pośrednictwem chatu.

Przeczytajcie także: BNP Paribas udostępnił API w wersji produkcyjnej

Zdaniem przedstawicieli BNP Paribas nowy system transakcyjny zbudowano tak, by wygodnie było z niego korzystać niezależnie od formy dostępu. Ma to znaczyć tyle, że jest on przystosowany na przykład do sytuacji, w której klient rozpoczyna składanie wniosku o pożyczkę na smartfonie, a kończy tę procedurę w serwisie internetowym albo oddziale.

Z deklaracji przedstawicieli BNP Paribas wynika, że nowy system transakcyjny zostanie udostępniony klientom najpóźniej we wrześniu bieżącego roku. Wkrótce później do klientów ma trafić nowa aplikacja mobilna.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies