Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Visa rozwija tokenizację. Pozyskała 11 nowych partnerów

Firmy wdrożą rozwiązanie Visy w europejskich sklepach internetowych i bramkach płatniczych

Visa ogłosiła dzisiaj, że kolejnych 11 europejskich firm będzie używać technologii Visa Token Service (VTS). Pozwoli to stworzyć bezpieczniejsze środowisko dla zakupów w internecie. Nowymi partnerami programu VTS są firmy: Adyen, Cardstream, Computop, Datatrans, HiPay, Ingenico, Monext, Safecharge, Secure Trading, Wirecard i Worldline.

Przeczytajcie także: Tokenizacja od Visy wykorzystywana w 27 krajach

Program Visa Token Service został uruchomiony w 2014 r. Jego celem jest przede wszystkim zwiększania bezpieczeństwa i wygody transakcji w e-commerce i m-commerce. W przyszłości technologia może być używana w ramach Internetu Rzeczy (IoT), kiedy dane autoryzacyjne będą wykorzystywane do płatności realizowanych np. za pośrednictwem samochodów, inteligentnych okularów, połączonych z siecią urządzeń gospodarstwa domowego itp.

Dzięki tokenizacji wrażliwe dane karty w trakcie transakcji zastępowane są ciągiem cyfr tzw. tokenem, który raz przypisany do urządzenia czy akceptanta nie może zostać wykorzystany w żaden inny sposób. Dzięki temu jego kradzież np. przez hakerów nie niesie ze sobą ryzyka straty pieniędzy zdeponowanych na rachunku powiązanym z kartą.

Przeczytajcie także: Visa przejmuje Earthport

Od wprowadzenia Visa Token Service do tej platformy dołączyło ponad 80 globalnych podmiotów (teraz kolejnych 11) działających na 40 rynkach. W tym gronie są m.in. producenci urządzeń mobilnych, sklepy prowadzące sprzedaż w internecie, dostawcy usług płatniczych i agenci rozliczeniowi.

Według ekspertów technologia ta nie tylko zwiększa bezpieczeństwo po stronie konsumentów i właścicieli sklepów, ale też zwiększa wygodę internetowych zakupów. Sklepy i pośrednicy płatności mogą dzięki niej także ograniczyć liczbę odrzuconych transakcji.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies