Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy serwis internetowy Millennium jeszcze w maju. Później trafi także do klientów Euro Banku

Terminy wdrożenia nowych usług ujawnił prezes Millennium, Joao Bras Jorge podczas dzisiejszej konferencji prasowej

Podczas konferencji podsumowującej wyniki Millennium za I kw. 2019 r. prezes banku zadeklarował, że wszyscy klienci tej instytucji jeszcze w tym miesiącu będą mogli używać nowego internetowego systemu transakcyjnego Millenet, który zaprezentowano pod koniec marca. – Nowa bankowość internetowa zostanie wprowadzona dla wszystkich klientów w maju. Natomiast nowa aplikacja mobilna będzie dostępna na przełomie maja i czerwca – zapowiedział prezes banku, Joao Bras Jorge.

Przeczytajcie także: Nowy serwis i nowa aplikacja w Millennium

Trzeba jednak pamiętać, że terminy przy tego rodzaju wdrożeniach "lubią" się przesuwać. Podczas poprzedniej konferencji prasowej Millennium, jaka odbyła się w lutym, prezes banku deklarował, że Millenet zostanie udostępniony w I kw. 2019 r. Jak wiadomo, terminu tego nie udało się dotrzymać.

Dziś natomiast Joao Bras Jorge dodał, że nowy serwis transakcyjny obejmie też klientów przejmowanego przez Millennium Euro Banku, gdy tylko nastąpi fuzja operacyjna obu instytucji. To planowane jest na IV kw. bieżącego roku. Obecnie z nowego Millenetu mogą korzystać pracownicy banku Millennium oraz niewielka "testowa" grupa klientów indywidualnych.

Podstawowe sekcje w nowym Millenecie to: "Strona główna", "Moje finanse", "Płatności", "Oferta", "MilleUrząd" oraz "Twój profil". Bank stworzył swoją nową bankowość elektroniczną zgodnie z regulacjami PSD II zakładającymi open banking. Serwis można dostosować do własnych potrzeb, a kafelki z różnymi funkcjami można samodzielnie poukładać na stronie głównej. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.

Przeczytajcie także: Banki z Polski mają już 11 mln klientów mobilnych

Bank Millennium podał też najnowsze dane o liczbie klientów detalicznych i wykorzystywaniu przez nich kanałów elektronicznych. Na koniec marca miał ich 1 mln 897 tys. Z bankowości elektronicznej korzystało 1 mln 469 tys. osób, a z aplikacji mobilnej i Millenetu w smartfonie 1 mln 59 tys. (to wzrost klientów mobilnych o 40 proc. w porównaniu z końcem pierwszego w kwartału 2018 r.). Aż o 207 proc. wzrosła w ujęciu rok do roku liczba transakcji za pomocą Blika. Łącznie było ich prawie 4,7 mln w I kwartale tego roku. O 84 proc. (198 tys. w I kwartale 2019 r.) wzrosła natomiast liczba płatności zbliżeniowych smartfonami z wykorzystaniem technologii HCE.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies