Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Bank Millennium rozwija aplikację Goodie. Właśnie wprowadził do niej mapy centrów handlowych

Na razie do apki trafiły plany trzech warszawskich galerii handlowych

Nowa usługa, która kilka dni temu znalazła się w oferowanej przez Millennium aplikacji, przyda się każdemu, kto odwiedza galerie handlowe i ma problem ze znalezieniem konkretnego sklepu. W Goodie umieszczono mapy pierwszych centrów handlowych, takich jak: warszawskie Blue City, Arkadia i Galeria Mokotów. Ich lista będzie sukcesywnie rozszerzana o kolejne galerie także w innych miastach.

Przeczytajcie także: Połowa bankowców chce oddać część swojego biznesu fintechom

Aby skorzystać z nowej funkcji, należy w menu umieszczonym w prawym dolnym rogu pulpitu aplikacji wybrać pozycję "galerie". Następnie trzeba wybrać centrum handlowe oraz tapnąć w link "pokaż plan" umieszczony pod logotypem galerii. Mapa zawiera szczegółową lokalizację wszystkich sklepów na wszystkich poziomach galerii. Zawiera też wyszukiwarkę marek, dzięki której łatwiej jest znaleźć drogę do konkretnego sklepu.

Przeczytajcie także: To ma być najlepszy moneyback na rynku

Goodie to bezpłatna aplikacja budowana przez startup założony przez Millennium. Znajdziecie w niej m.in. gazetki promocyjne, kody rabatowe, kupony zniżkowe, listy zakupów itd. W aplikacji umieszczono też sekcję z kartami lojalnościowymi ulubionych sklepów. Goodie oferuje ponadto moneyback, dzięki któremu możecie zyskać zwrot części wydatków na zakupy w sklepach internetowych. Tylko z marketu Google Play pobrano ją ponad 500 tys. razy.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies