Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Deklarują, że to będzie najkorzystniejszy moneyback na rynku. Nowy program na platformie Goodie

Zwrot pieniędzy za zakupy w e-sklepach będzie można uzyskać już od najbliższego poniedziałku

To ma być najkorzystniejszy program moneyback na rynku – deklarowali podczas dzisiejszej konferencji prasowej przedstawiciele należącej do Millennium spółki Goodie, oferującej platformę i aplikację działającą pod tą samą nazwą. Jej użytkownicy mogą korzystać z rabatów, zniżek i specjalnych ofert w wybranych sklepach i punktach usługowych. Od najbliższego poniedziałku otrzymają też możliwość odzyskania części pieniędzy wydawanych na zakupy w internecie. Zakładka z programem moneyback pojawi się w aplikacji Goodie i na stronie internetowej platformy już 10 września.

Przeczytajcie także: Moneyback dla właścicieli kart Revoluta

Przedstawiciele spółki deklarują, że użytkownicy Goodie mogą liczyć na zwrot do 25 proc. wartości transakcji. Przeważnie moneyback ma wynosić od 2 do 15 proc. Zwrot ma być generowany niezależnie od promocji i kodów rabatowych, i wypłacany po 30 dniach, jeśli uzbierana przez użytkownika kwota wyniesie minimum 20 zł. Warunkiem otrzymania środków jest wykonanie zakupów za pośrednictwem Goodie a nie na przykład poprzez aplikację sklepu. Istotne jest także to, że moneyback jest naliczany niezależnie od wybranej w czasie zakupów formy płatności i przelewany na dowolne konto w Polsce.

Przeczytajcie także: Bezpłatne "konto w pełni" i moneyback Euro Banku

Platformą Goodie zarządza spółka założona przez Millennium. Firma współpracuje już z tysiącem partnerów z różnych branż, m.in. odzieżowej, technologicznej, spożywczej, wnętrzarskiej czy gastronomicznej. Przedstawiciele spółki twierdzą, że na platformie dostępnych jest już 2 tys. ofert, 15 programów lojalnościowych i 100 gazetek z promocjami. Aplikacja została już pobrana 500 tys. razy. Goodie spodziewa się, że na koniec I kw. 2019 r. będzie miała 1 mln użytkowników.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies