Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
The Heart poszuka fintechów dla PKO BP. Pierwsze efekty mają być już w czerwcu

Na celowniku są startupy oferujące rozwiązania wspierające pracę oddziałów oraz zwiększające zaangażowanie klientów detalicznych

Platforma The Heart, która określa się jako centrum współpracy startupów i korporacji, rozszerza dotychczasową współpracę z PKO BP. Zawarła właśnie umowę, w ramach której wyszuka dla banku młode spółki fintechowe o określonym profilu, czyli wykona tzw. technology scouting. Wybrane projekty i rozwiązania mają szansę zostać wdrożone w ramach bankowej platformy współpracy ze startupami o nazwie "Let’s Fintech with PKO Bank Polski".

Przeczytajcie także: Tylko jeden startup na trzy przechodzi w korporacjach do fazy testów

Według informacji The Hart poszukiwania dotyczą startupowych pomysłów i technologii związanych z angażowaniem nowych klientów, jakością obsługi i komfortem pracy w placówkach, wsparciem społeczności lokalnych wokół oddziałów czy optymalizacji działania oddziałów. W ramach poszukiwań zostaną przeanalizowane usługi fintechów działających zarówno na polskim jak i na europejskim rynku. Spotkanie wybranych startupów z bankowcami zaplanowane jest na połowę czerwca tego roku. Najlepsze rozwiązania zostaną wybrane przez ekspertów banku i wdrożone w PKO najpierw pilotażowo, w ramach wspomnianej platformy rozwoju innowacji, a później na większą skalę, w sieci oddziałów.

Przeczytajcie także: Żegnajcie marzenia o budowie w Warszawie fintechowego centrum Europy

Wcześniej PKO był jednym z pierwszych członków Corporate Clubu, działającego w The Heart miejsca spotkań firm skupionych na cyfrowej transformacji. To właśnie poprzez działania w ramach tego klubu doszło do spotkania banku z firmą Zencard, która została ostatecznie przez niego kupiona w 2017 r.

Jak wynika z analiz The Heart, kupowanie przez duże firmy rozwiązań od startupów jest obecnie jednym z najczęściej wykorzystywanych modeli wdrażania innowacji. 82 proc. liderów korporacji planuje oferować klientom produkty i usługi tworzone przez młode innowacyjne firmy.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies