Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejne elektryczne hulajnogi w Warszawie. Z usługą wystartowała firma CityBee

To już czwarta hulajnogowa sieć, która zamierza podbić stolicę

Jak wynika z informacji prasowej CityBee, na ulicach Warszawy pojawiło się właśnie 400 pomarańczowych elektrycznych hulajnóg z logo tej firmy. Kolejnych 400 pojazdów zostanie udostępnionych w najbliższych dniach. Firma dotychczas specjalizowała się w wynajmie aut dostawczych na minuty za pomocą aplikacji w telefonie.

Przeczytajcie także: Bird dołącza do Lime i hive w Warszawie

Hulajnogi CityBee to model Segway Ninebot ES4, który może rozwinąć maksymalną prędkość 25 km/godz. Pojazdy można wypożyczyć za pomocą tej samej aplikacji mobilnej, w której dostępne są samochody dostawcze operatora. Przedpłata nie jest wymagana, a za przejazdy płaci się kartą podpiętą do aplikacji w trakcie rejestracji. Minuta jazdy kosztuje 0,45 zł, a opłata startowa 2,50 zł.

Przypomnę - u konkurencyjnych firm (Bird i Lime) opłata "na start" wynosi 3 zł, natomiast za każdą minutę jazdy użytkownik zapłaci 50 gr. Natomiast operator funkcjonującej w Warszawie od ponad miesiąca wypożyczalni e-hulajnóg Hive także pobiera na start 2,5 zł a następnie po 45 gr za minutę. Na początku pomarańczowe pojazdy CityBee są dostępne do wypożyczenia w strefie obejmującej Śródmieście, Wolę, Ochotę i Mokotów. Można je używać w godzinach 5-21 (podobnie w nocy są niedostępne e-hulajnogi Hive i Bird), bo w godzinach nocnych są zbierane przez obsługę, która ładuje baterie.

Przeczytajcie także: Elektryczne samochody na minuty

Firma udostępnia e-hulajnogi osobom w wieku powyżej 18 lat. Prosi, by pozostawiać je wewnątrz strefy zaznaczonej w aplikacji ale w ten sposób, aby nie przeszkadzały mieszkańcom stolicy (nie blokowały chodników, ścieżek rowerowych, przejść dla pieszych czy dróg). Operator uruchomił całodobową infolinię, za pomocą której użytkownicy mogą zgłaszać niedogodności związane z e-hulajnogami. Ekipy CityBee mają też w ciągu dnia zadbać o to, by hulajnogi były parkowane w odpowiednich miejscach.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies