Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
IKO ponownie najlepiej ocenianą na świecie aplikacją bankową. PKO BP wygrał z 99 konkurentami

Ranking opublikował brytyjski magazyn Retail Banker International

Aplikacja mobilna PKO BP wygrała drugi raz z rzędu. W czołówce znalazły się jeszcze m.in. apki amerykańskich gigantów Capital One i JP Morgan Chase, a także rosyjskiego Sbierbanku. Tworząc ranking redakcja Retail Banker International wzięła pod uwagę oceny klientów użytkowników aplikacji ze sklepów App Store i Google Play. W tych dwóch największych sklepach z aplikacjami klienci wystawili IKO już ponad 300 tys. ocen.
Przeczytajcie także: IKO wygrywa w rankingu aplikacji

PKO BP znalazł się na szczycie zestawienia, jako jedyny z oceną apki na 4,8 pkt. Nieznacznie gorzej oceniane są aplikacje jedenastu instytucji depczących PKO po piętach, zaopiniowane na 4,7 pkt. Wśród nich, obok wspomnianych banków amerykańskich i rosyjskiego, są także renomowane Barclays i Lloyds, ale również tureckie Yapi Kredi i AK Bank, indyjski Kotak Mahindra czy saudyjski Al Rajhi Bank. Spośród stu banków 61 uzyskało ocenę 4,0 lub wyższą (na możliwe 5,0).
Autorzy rankingu napisali o IKO, że "platforma pokazuje klientowi wszystko, czego potrzebuje na jednym ekranie". - Chociaż wkraczamy w erę cyfrową, aplikacja mobilna ma funkcję, która wskazuje klientowi, gdzie jest najbliższy oddział lub bankomat, by wypłacić gotówkę, wspierając to, co najlepsze z obu światów - cyfrowego i analogowego - zwrócili uwagę.
Przeczytajcie także: PKO wprowadza do IKO zlecenia charytatywne
Aplikacja IKO była też na pierwszym miejscu tego samego rankingu rok temu z taką samą oceną 4,8. Używa jej 3,2 mln klientów. PKO BP ma na polskim rynku bankowości mobilnej pozycję lidera z 25 proc. udziałem. Bank liczy, że na koniec 2019 r. apki będzie używać 4 mln osób. W tym roku IKO ma też zostać wzbogacone m.in. o mobilną autoryzację oraz możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej czy opłacenia parkingu. Bank pracuje też nad projektem "Talk to IKO", który umożliwi głosowe sterowanie aplikacją i np. zlecanie transakcji - więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.
KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies