Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
"Talk to IKO". PKO BP chce wprowadzić głosową obsługę transakcji w aplikacji mobilnej. Już za kilka miesięcy

Bank liczy, że między innymi dzięki temu liczba klientów korzystających z IKO przekroczy w tym roku 4 mln

W setną rocznicę powstania banku PKO jego władze przedstawiły wizję rozwoju największej polskiej instytucji finansowej. Prezes Zbigniew Jagiełło podkreślał, że przyszłością PKO BP będzie wyjście poza tradycyjną bankowość dzięki nowym technologiom. A jednym z najważniejszych obszarów ich zastosowania ma być aplikacja mobilna IKO.
Przeczytajcie także: PKO wprowadza do IKO zlecenia charytatywne

Bankowość mobilna PKO należy dziś do najnowocześniejszych na polskim rynku, ale bank nie chce zasypiać gruszek w popiele. Jak zapowiedział jego prezes jednym z elementów rozwoju IKO ma być udostępnienie możliwości obsługi aplikacji głosem. Klienci będą mogli korzystać z tego rozwiązania już w drugiej połowie bieżącego roku. Wówczas ma być wdrożona możliwość zlecania za pomocą dyspozycji głosowych pierwszych usług transakcyjnych.
Przeczytajcie także: Polska pierwszym krajem, który będzie miał 100 proc. terminali zbliżeniowych
PKO liczy, że m.in. dzięki takim nowym funkcjom IKO będzie zyskiwać na popularności i jeszcze w tym roku będzie miało 4 mln użytkowników. Obecnie jest ich ok. 3 mln. Natomiast podczas dzisiejszej konferencji prasowej prezes PKO BP mówił też sporo o przyszłości oddziałów. Co się z nimi stanie skoro bank stawia na rozwój usług cyfrowych? - Placówki szybko nie znikną, ale będą się zmieniały - powiedział Jagiełło. Jego zdaniem będą mniejsze a pracująca w nich załoga - mniej liczna. Pracownicy będą musieli posiadać, jak to określił, multiumiejętności.
KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies