Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
KIR podliczył Black Friday w internecie. Wydaliście o 176 proc. więcej niż średnio w jeden dzień października

Z danych systemu Paybynet wynika, że tego na pojedyncze zakupy w sieci wydaliście 190 zł

Według danych systemu Paybynet w Black Friday, czyli w dniu wielkich promocji na zakupy internetowe wydaliście średnio 190 zł. To o ponad 30 proc. więcej niż w podobny dzień w poprzednim miesiącu. W paździeniku średnia wartość koszyka wynosiła nieco ponad 146 zł.
Tegoroczny Black Friday wygrał z kojarzonym przede wszystkim z handlem internetowym zakupowym poniedziałkiem zwanym Cyber Monday. W poniedziałek średnia kwota zakupów wynosiła 160 zł. Choć i tak było to prawie o jedną piątą więcej od wydatków w październiku.

Przeczytajcie także: KIR rozszerza sieć akceptacji Paybynetu
Patrząc na liczbę i wartość wszystkich transakcji dokonanych w piątkowe i poniedziałkowe dni wyprzedaży, które otwierały sezon przedświątecznych zakupów, były one wyraźnie lepsze dla branży e-commerce od "zwykłych" dni internetowego handlu. Z danych KIR wynika, że w Czarny Piątek liczba przelewów wzrosła o 23 proc. porównując z Cyber Monday i o niemal 112 proc. w porównaniu do średniej dziennej z października.
Podsumowując natomiast całą wartość produktów kupionych w Black Friday i Cyber Monday także widać, że do internetowych sprzedawców popłynęła wielka fala pieniędzy. W wyprzedażowy piątek suma wydatków odnotowana w Paybynet była wyższa o 90 proc. od poniedziałkowych obrotów i o niemal 176 proc. większa od średniego jednodniowego październikowego bilansu e-handlu. Zdaniem wiceprezesa KIR Dariusza Marcjasza z roku na rok listopadowe szaleństwo zakupowe w Polsce rośnie, a Black Friday zakorzenił się w świadomości konsumentów i sprzedawców lepiej niż wyprzedażowy internetowy poniedziałek.
Przeczytajcie także: W polskim e-commerce nadal królują gotówka i pay by linki

Paybynet to szybki przelew internetowy, podobny do znanych pay by linków. Z tą różnicą, że system oferowany przez KIR umożliwia przesyłanie pieniędzy natychmiastowo i bezpośrednio na rachunek odbiorcy oraz bez korzystania z pośrednictwa zewnętrznej firmy, jak dzieje się to przy pay by linkach.
KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies