Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Walmart uruchamia zakupy internetowe 3D. To naprawdę robi wrażenie

Amerykański koncern ogłosił, że na jego stronie www można zwiedzać wirtualne apartamenty i kupować znajdujące się tam sprzęty oraz elementy wyposażenia wnętrz

Dzisiaj zaczynamy testować zupełnie nowe rozwiązanie umożliwiające klientom zakupy w wirtualnym apartamencie, w którym zaprezentowano prawie 70 różnych sprzętów i elementów wyposażenia wnętrz – poinformował wczoraj Walmart.

Do wirtualnego salonu ekspozycyjnego można się dostać odwiedzając stronę Walmart.com/virtualroomtour. Jeśli uruchomicie widok 3D, znajdziecie się w korytarzu mieszkania, skąd można przejść do połączonego z kuchnią salonu, łazienki lub sypialni. Każdy z umieszczonych w tych pomieszczeniach przedmiotów, który można zamówić w Walmarcie, oznaczony jest wyraźnym biało-żółtym okrągłym piktogramem. Po kliknięciu w niego wyświetla się strona sklepu z ceną i dokładnym opisem produktu.

Przeczytajcie także: ING wprowadza ułatwienia dla płacących mobilnie

Walmart zapowiada także, że od lipca klienci będą mogli dodawać do wirtualnego koszyka całe grupy produktów, by zapewnić swojemu mieszkaniu dokładnie taki wygląd, jak w wirtualnym świecie. Usługa nazywa się "Buy the Room". Na początku sieć handlowa chce zaoferować składający się z 20 elementów zestaw dla studentów college'u.

Projekt zakupów 3D powstał po tym, jak Store No 8, inkubator technologiczny Walmarta kupił w lutym tego roku startup Spatial specjalizujący się w tworzeniu rozwiązań VR dla sklepów detalicznych i stron internetowych.

Przeczytajcie także: Nowości w Pekao: konto dla zamożnych klientów

Może pamiętacie – jakiś czas temu opisywałem aplikację Houzz, z którą także można sobie urządzić dom. Stworzone przez Walmarta rozwiązanie to krok naprzód w stosunku do tego, co proponują twórcy Houzza. W apce wyświetlają się zdjęcia, z umieszczonymi w odpowiedniej aranżacji przedmiotami. Po prostu klika się na zawieszone na nich metki i kupuje. Natomiast w sklepie amerykańskiej sieci klient może spacerować po mieszkaniu i oglądać w trzech wymiarach oraz kupować meble oraz elementy wyposażenia wnętrz.

Natomiast luksusową odmianą rozwiązania Walmartu wydaje się projekt stworzony przez Mastercarda we współpracy z firmą Swarovski, o którym pisałem w tym miejscu. Chodzi o wirtualny sklep dla miłośników słynnych kryształów. Kupujący po założeniu gogli VR połączonych ze smartfonem mogą zwiedzać wygenerowane przez aplikację wnętrza domu, a w nich oglądać i nabywać luksusowe przedmioty płacąc za nie za pomocą np. portfela Masterpass lub Checkout.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies