Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Rośnie polski rynek paczek

Poczta wprowadzi płatności online za paczki nadane za pośrednictwem jej platformy Envelo

Artykuł sponsorowany

Dynamiczny rozwój e-commerce napędza biznes KEP czyli przesyłki kurierskie, ekspresowe i paczkowe. Poczta Polska poinformowała właśnie, że w I półroczu 2015 roku odnotowała łącznie 20 proc. wzrost wolumenu sprzedaży usług KEP względem analogicznego okresu 2014 roku. W tym czasie cały rynek tych usług urósł o 7 proc.

Przeczytaj także: mPos w Super Pharmie na razie się nie sprawdził

Jeśli chodzi o usługi kurierskie, to w ciągu dwóch pierwszych kwartałów 2015 roku wolumen tych realizowanych przez Pocztę Polską zwiększył się o ponad 50 proc., a usług dla branży e-commerce o 30 proc. w porównaniu z wynikami uzyskanymi w tym samym okresie 2014 roku. Cały rynek rósł odpowiednio w poszczególnych segmentach o 8 proc. i 15 proc.

Przeczytaj także: Blik w Euronecie bezpłatny, ale nie dla wszystkich

Poczta zapowiada, że jeszcze w tym roku wdroży za pośrednictwem platformy Envelo elektroniczny kanał dostępu do usług paczkowych, umożliwiając klientom opłacenie przesyłki online. Po dokonaniu płatności w sieci, klient otrzyma potwierdzenie nadania paczki. Tak przygotowaną już opłaconą przesyłkę będzie można zostawić bez dodatkowych formalności w placówce pocztowej.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies