Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Klienci ABN Amro testują gadżety, którymi zbliżeniowo płacą prosto z konta

Mają do wyboru pierścienie Kerv lub zegarki. Pilotaż jest możliwy dzięki współpracy z Mastercardem

ABN Amro poinformował, że wybrana grupa jego klientów testuje różne rodzaje wearables, czyli elektroniczne gadżety, które można nosić na sobie i którymi można płacić zbliżeniowo we wszystkich terminalach wyposażonych w czytniki NFC.

Przeczytajcie także: Na Open’er Festival zapłacicie tylko bezgotówkowo

Holenderski bank ujawnił, że użytkownicy otrzymali do przetestowania między innymi pierścienie Kerv i zegarki. ABN Amro chce wprowadzić płatności gadżetami do swojej oferty pod koniec tego roku. Rozwiązanie będzie wdrożone we współpracy z Mastercardem. Instytucja chwali się jednocześnie, że jako pierwsza zaproponuje klientom wearables, które umożliwiają płatności bezpośrednio z rachunku, a nie z powiązanego z kartą konta pre paid.

Przeczytajcie także: Visa szykuje się na pożegnanie z plastikiem

Informacja ABN Amro, że jest pierwszym bankiem wprowadzającym płatności gadżetami bezpośrednio z konta, to jednak przechwałka. Pewnie znalazłoby się więcej przykładów, ale przypomnę choćby przypadek polskiego mBanku. Już w 2010 r. także z organizacją Mastercard oferował klientom zbliżeniowy breloczek do kluczy nazywany mPykacz. Brelok mógł być powiązany z ROR-em.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies