Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Ciąg dalszy wygaszania Inteligo. Nie można już otwierać nowych kont indywidualnych, wspólnych i dla dziecka

Obecnie działające konta Inteligo mają być obsługiwane na dotychczasowych zasadach

PKO BP wycofał z oferty konta Inteligo – indywidualne, wspólne i dla dziecka. Nie można już otwierać nowych rachunków pod tą marką. Bank zachęca, by osoby zainteresowane założeniem konta skorzystały z oferty kont PKO BP, dających m.in. dostęp do bankowości internetowej iPKO i mobilnej IKO.

Przeczytajcie także: Coraz bliżej do mil w Pekao

Jednocześnie zapewniono, że już działające konta Inteligo będą obsługiwane na dotychczasowych zasadach. Zapytałam jednak biuro prasowe tej instytucji o to, czy docelowo również obecni klienci będą musieli zrezygnować ze swoich rachunków i skorzystać z innej oferty. Kiedy otrzymam odpowiedź, zaktualizuję ten tekst lub napiszę kolejny.

Zaprzestanie oferowania kont indywidualnych pod marką Inteligo to kolejny etap jej wygaszania. Przypomnę, że z końcem kwietnia zeszłego roku zrezygnowano z obsługi kont firmowych. Wcześniej zaś z oferty zniknęły karty kredytowe.

Przeczytajcie także: Szymon Midera tymczasowo pokieruje bankiem PKO BP

Inteligo to jeden z pierwszych trzech internetowych banków w Polsce. W 2002 r. został przejęty przez PKO, który zdecydował się utrzymywać ten brand. Miało to swoje uzasadnienie, gdy PKO BP postrzegany był jako bank dla bardziej konserwatywnych klientów, korzystających z tradycyjnej bankowości oddziałowej. Wówczas marka Inteligo mogła być przedstawiana jako kierowana do klientów młodszych i preferujących nowoczesne usługi finansowe. Dziś ten podział nie ma sensu, bo główny ciężar obsługi klientów spoczywa na serwisach elektronicznych, a PKO BP sam stara się pozycjonować jako bank nowoczesny.

AKTUALIZACJA

Komentarz PKO BP:

"PKO Bank Polski od 16 lutego 2024 roku wstrzymał możliwość otwierania nowych kont w ramach Inteligo. Decyzja banku dotyczy otwierania nowych Kont Inteligo – indywidualnych, wspólnych i dziecka. Otwarte już Konta Inteligo są prowadzone na dotychczasowych zasadach i warunkach. Zachęcamy do skorzystania z oferty PKO Banku Polskiego, w ramach której klient otrzymuje szeroki wachlarz bankowych produktów i usług dostępnych w bankowości internetowej, mobilnej oraz w sieci placówek stacjonarnych."

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies