Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejne rozwiązanie all in one dla gastronomii. Swoje siły połączyły Fodimi, Kasa123 Aplikasa i Viva Wallet

Pojawienie się kas fiskalnych w postaci oprogramowania oraz rozpowszechnianie terminali aplikacyjnych sprawia, że mniej lub bardziej specjalistyczne urządzenie z Androidem może stać się "centrum dowodzenia" dla przedsiębiorcy

W ofercie kierowanej do branży HoReCa pojawiło się kolejne rozwiązanie sprzedażowe typu all in one. Fodimi, dostawca oprogramowania do zarządzania restauracją, zintegrował swój system z wirtualną kasą Kasa123 Aplikasa oraz terminalem aplikacyjnym Viva Terminal App. Dzięki temu restaurator może wykorzystywać jedno urządzenie do zarządzania sprzedażą, rejestrowania jej oraz przyjmowania płatności.

Przeczytajcie także: PayU sprzedane

Bazą dla rozwiązania mogą być urządzenia Sunmi, na których zainstalowano system Fodimi POS i zintegrowaną z nim Aplikasę oraz softpos Vivy Wallet. Taką możliwość dają modele V2s, D2 mini czy D2s Lite (ten ostatni w połączeniu z terminalem Sunmi P2 mini). Jak jednak zapewnia Fodimi, początkujący restauratorzy mogą zacząć nawet od zwykłego tabletu, bo całe niezbędne oprogramowanie może zostać zainstalowane na dowolnym urządzeniu z systemem Android i czytnikiem NFC.

Jak wspomniałam, w rozwiązaniu wykorzystano Kasę123 Aplikasę. To kasa fiskalna w formie oprogramowania. Stoi za nią firma Taxity, o której niedawno mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl. Z kolei moduł do bezgotówkowego przyjmowania płatności dostarcza Viva Wallet. Całość zintegrowano z aplikacją Fodimi POS, służącą m.in. do przyjmowania zamówień i zarządzania nimi czy ustalania produktów w menu.

Przeczytajcie także: Terminal Viva Terminal App także dla klientów indywidualnych

A samo Fodimi, oprócz systemu POS, oferuje również swoim klientom szereg innych usług, m.in. wsparcie przy tworzeniu aplikacji mobilnej czy strony www restauracji, aplikację dla kelnerów, moduł do rezerwacji stolików, moduł do tworzenia menu z QR kodami czy wsparcie marketingowe.

Warto zwrócić uwagę, że rozwiązań typu all in one dla gastronomii pojawia się coraz więcej. W ostatnim czasie mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl m.in. o systemie oferowanym przez Nomee czy pracach firm Aclas i Kar-Tel. Pojawienie się kas w postaci oprogramowania oraz rozpowszechnianie się terminali aplikacyjnych sprawia, że przedsiębiorcy nie muszą już inwestować w rozwiązania hardware’owe, a mniej lub bardziej specjalistyczne urządzenia z systemem Android mogą stawać się "centrum dowodzenia" dla przedsiębiorcy prowadzącego choćby lokal gastronomiczny.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies