Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Millennium Pay. Bank zastrzegł logo i pracuje nad nowym projektem

Na razie Millennium nie zdradza, jakie usługi będzie świadczyć w ramach Millennium Pay

W biuletynie Urzędu Patentowego pojawiła się informacja o zastrzeżeniu znaku słowno-graficznego Millennium Pay. Zgłoszenia dokonał Bank Millennium, a logo wygląda tak:

Niestety z opisu umieszczonego w biuletynie trudno wywnioskować, do jakich nowych usług Millennium może wykorzystać zastrzegany znak. Na tym etapie rąbka tajemnicy nie chce również uchylić sam bank. – Bank Millennium jako lider rozwiązań prowadzi szereg inicjatyw z zakresu cyfrowych finansów w oparciu o potrzeby klientów. O wprowadzeniu nowych rozwiązań informujemy po zakończonej sukcesem implementacji, kiedy usługa jest już dostępna dla klientów. Projekt Millennium Pay aktualnie znajduje się na wczesnym etapie rozwoju, dlatego w tej chwili nie możemy przekazać szczegółów usługi – napisało biuro prasowe banku w odpowiedzi na moje pytania o Millennium Pay.

Przeczytajcie także: Prośba o przelew Blik dostępna w Millennium

Sama nazwa każe sądzić, że będzie to usługa z zakresu płatności. U konkurencji pod nazwą Alior Pay rozwijany jest system płatności odroczonych. Nie można wykluczyć, że i Millennium, które jest w trakcie pilotażu płatności odroczonych Blik, myśli o zaoferowaniu szerszego wachlarza tego typu usług pod parasolem Millennium Pay.

Przeczytajcie także: Millennium zmienia sposób rozliczania transakcji zagranicznych

"Pay" budzi także skojarzenia z przyjmowaniem płatności. Może więc też chodzić np. o projekt dotyczący terminali aplikacyjnych czy bramki płatniczej. Wygląda jednak na to, że na odpowiedzi na pytania o kształt Millennium Pay trzeba jeszcze poczekać.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies