Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Twisto żegna się z niektórymi klientami w Polsce. Fintech za dwa miesiące zamknie część kont

Fintech zapewnia, że wiadomość o wypowiedzeniu umów wysłano do nie więcej niż 1 proc. klientów z naszego kraju

Twisto, fintech oferujący płatności odroczone, zdecydował się pożegnać z częścią klientów. Niektórzy użytkownicy otrzymali od firmy wiadomość o planowanym zamknięciu ich kont, o czym poinformował jeden z czytelników cashless.pl.

Przeczytajcie także: Cashless Breakfast: nowe przedsięwzięcia na rynku płatności elektronicznych

Jak dowiedziałam się od przedstawicieli Twisto, maile zostały wysłane do 1 proc. klientów fintechu. Nietrudno się domyśleć, że to grono tych osób, które obecnie przynoszą firmie największe straty, a więc np. mają wysokie limity i korzystają z nieoprocentowanych rat. Twisto tłumaczy w skierowanej do nich informacji, że decyzja o zamknięciu ich kont podyktowana jest aktualną sytuacją makroekonomiczną, wysokimi stopami procentowymi oraz inflacją.

W załączeniu do wiadomości użytkownikom przesłano wypowiedzenie umowy. Do ostatniego dnia jej obowiązywania klienci mogą płacić kartą Twisto w ramach przyznanego limitu. Jednak wszystkie zobowiązania powinny zostać uregulowane w całości w ciągu 2 miesięcy od otrzymania wiadomości o rozwiązaniu umowy. W korespondencji przesłanej naszemu czytelnikowi podano, że konto zostanie ostatecznie dezaktywowane 1 kwietnia 2023 r.

Przeczytajcie także: Płatności odroczone zauważalnie zyskują na znaczeniu

Warto wspomnieć, że to kolejna decyzja Twisto mająca na celu optymalizację działalności fintechu. W listopadzie w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o podwyżkach opłat i zmianach w planach taryfowych. Z kolei wcześniej firma ograniczyła klientom dostęp do kilku swoich usług, w tym Twisto Cash i kart ratalnych. Zmiany również miały dotyczyć jedynie części klientów, aczkolwiek, jak wynikało z komentarzy użytkowników, było to całkiem spore grono. Więcej na ten temat w tekście: Zmiany w Twisto. Część klientów z dnia na dzień straciła możliwość korzystania z kart ratalnych i usługi Twisto Cash.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies