Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Supermarket delio z apką na smartfony. Żabka rozwija jednocześnie dwa modele zakupów pod drzwi

Za delio odpowiada należąca do Żabki spółka Lite e-Commerce. Sieć ma już inny biznes z tego segmentu – Żabkę Jush

Supermarket online delio uruchomił własną aplikację na smartfony. Wcześniej zakupy można było robić za pośrednictwem strony internetowej. Apka pozwala na składanie zamówień i opłacanie ich kartą lub Blikiem. W marketach Google Play i App Store pojawiła się 4 października.

Za rozwoj delio odpowiada spółka Lite e-Commerce, podmiot z grupy Żabka. Supermarket, świadczący usługi w ramach tzw. e-grocery (sklep spożywczy online), został uruchomiony na początku 2022 roku. W wybranych dzielnicach mogą z niego korzystać mieszkańcy Warszawy, a od września także Krakowa.

Przeczytajcie także: InPost Fresh dostarcza żywność już w całej Polsce

Żabka rozwija za pośrednictwem Lite e-Commerce jednocześnie dwie usługi związane z dowozem zakupów. Poza delio jest jeszcze Żabka Jush. Są jednak między nimi różnice. Jush stawia na szybkość (q-commerce, czyli dostawy w mniej niż godzinę) i zapewnia, że zakupy dostarczy w nawet 15 minut od złożenia zamówienia. Rozwożone są z tzw. dark store'ów, a w ofercie znalazły się produkty znane z sieci Żabka.

Przeczytajcie także: Duża zmiana w Allegro Pay Business

Inny model działania ma delio. W tym wypadku startup Lite e-Commerce postawił na szerszą ofertę i mniej ekspresowe dostawy. Choć nadal zakupy mają docierać pod drzwi szybko, bo nawet w godzinę od złożenia zamówienia. Oferta delio jest bardziej obszerna, można tam znaleźć świeże produkty itp. Gdy debiutowało w Krakowie, sieć chwaliła się, że klienci mogą wybierać spośród 5 tys. towarów. W przypadku Jush mowa o około 1,3 tys.

Delio idzie podobną drogą co Jush. Obydwie usługi debiutowały w Warszawie, a później trafiły do Krakowa. Niedawno opisywaliśmy, że Jush dotarło m.in. do Poznania.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies