Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Delio już działa w Warszawie. To nowa usługa szybkich dostaw zakupów od Żabki

Operator usługi deklaruje, że niebawem pojawi się ona także w innych miastach

Startup Lite e-Commerce poinformował o uruchomieniu nowej usługi: Delio. Polega ona na szybkich dostawach zamówionych produktów pod adres wskazany przez klienta. Oferta dostępna jest na stronie delio.com.pl. W pierwszej fazie rozwoju usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy, ale firma po pilotażu zapowiada ekspansję do kolejnych miast w najbliższym czasie.

Przeczytajcie także: BNP Paribas uruchomił agregator rachunków

Zamówienia w Delio są dostarczane codziennie od 7 do 23. Użytkownik może wybrać preferowany termin odbioru zakupów tego samego lub następnego dnia. Firma zapewnia, że przesyłka może dotrzeć do klienta nawet w godzinę od złożenia zamówienia. Dostawa w ramach usługi kosztuje niespełna 6 zł, ale staje się darmowa, gdy wartość koszyka przekroczy 80 zł.

Operator usługi przygotował promocję, dzięki której można otrzymać 30 zł rabatu, jeśli wartość koszyka przekroczy 100 zł. Z takiego bonusu można skorzystać pięciokrotnie do 15 maja br. Łącznie klient jest zatem w stanie zaoszczędzić 150 zł.

Przeczytajcie także: Policja poszukuje byłego prezesa BitBay

Co warto odnotować, podmiot Lite e-Commerce wchodzi w skład grupy Żabka. Ta firma jesienią ubiegłego roku uruchomiła w Warszawie usługę ekspresowych dostaw zakupów o nazwie Jush. W tym modelu konsumenci mogą wybierać w wąskiej ofercie (ok. 1,3 tys. produktów), a kwestią nadrzędną jest czas dostawy – proces od złożenia zamówienia do przybycia kuriera ma trwać do 15 minut.

Delio – z tej samej grupy – ma zupełnie inny sprzedażowy, ponieważ jego oferta jest bardziej rozbudowana (m.in. można poprzez aplikację kupić owoce i warzywa, mięso). Firma deklaruje przy tym, że stara się pozyskiwać produkty od lokalnych dostawców, a część z nich przeznaczona jest dla wegetarian i wegan, a zakupy pakowane są w biodegradowalne torby.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies