Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Revolut wprowadza w Polsce swój model płatności odroczonych. Z Pay Later już mogą korzystać niektórzy klienci

Brytyjski fintech pozwoli rozłożyć zakupy do kwoty 5 tys. zł na trzy raty

Revolut, fintech z Wielkiej Brytanii, po udanym pilotażu w Irlandii, wprowadza w Polsce usługę Pay Later. Dzięki niej można rozłożyć dowolny wydatek zakupowy na trzy raty (do kwoty 5 tys. zł).

Przeczytajcie także: PKO BP ma czwartego prezesa w ciągu 15 miesięcy

Pierwsi klienci w Polsce już mają dostęp do Pay Later, usługa stopniowo obejmie wszystkich użytkowników Revoluta w Polsce (jest ich ponad 1,7 mln). Z usługi można korzystać, płacąc kartą Revolut zarówno w wersji fizycznej, jak i wirtualnej. Fintech zapewnia, że do aktywacji usługi wystarczy jedynie jedno kliknięcie przed dokonaniem płatności za zakupy.

Pierwsza rata jest opłacana z góry w momencie płatności, a kolejne dwie w drugim i trzecim miesiącu od zakupu. Opłata za rozbicie płatności za zakupy to 2,99 proc. za każdy rozłożony na raty wydatek, a jest ona uiszczana przy zwrocie drugiej i trzeciej raty. Revolut przywołuje w komunikacie na temat Pay Later następujący przykład: "jeśli klient zrealizuje zakupy przy użyciu Pay Later na kwotę 1 000 zł, opłata wyniesie 29,9 zł. Będzie ona dodana i rozłożona po równo przy okazji spłaty drugiej i trzeciej raty".

Raty Pay Later można też spłacić wcześniej bez dodatkowych opłat. Nie jest też wymagane podpisanie oddzielnej umowy z Revolutem.

Przeczytajcie także: UOKiK kontra Allegro. Spółka otrzymała uzasadnienie zarzutów

Jednocześnie wewnętrzny system fintechu ma sprawdzać, czy klienta rzeczywiście będzie stać na skorzystanie z usługi. Jak opisuje spółka, system analizuje zdolność kredytową użytownika jeszcze przed transakcją.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: REVOLUT

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies