Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowe funkcje w apce PKP. Pozwala m.in. na zgłaszanie usterek na dworcach

PKP.appka działa od początku tego roku, ma pełnić rolę asystenta podróży

Działająca od początku tego roku oficjalna aplikacja Polskich Kolei Państwowych – PKP.appka – doczekała się dużej aktualizacji. Jak poinformowały PKP, rozbudowały ją o nowe funkcje, z których już mogą korzystać użytkownicy.

Przeczytajcie także: Projekt Visy wyróżniony w Brazylii

Wśród nich znalazł się m.in. moduł do zgłaszania usterek napotkanych na dworcu. W trakcie zgłoszenia można wybrać usterkę z przygotowanej listy (dotyczącą wind, schodów etc.) lub opisać problem, a także dołączyć zdjęcia. Zmiany objęły także stronę startową aplikacji oraz sposób, w jaki prezentowane są rozkłady jazdy pociągów. Dodano też opcję zapoznania się z szacunkowym opóźnieniem pociągu.

Przeczytajcie także: Revolut poszerza ofertę. Użytkownicy mogą inwestować w ETF-y

To pierwsza duża aktualizacja PKP.appki od udostępnienia jej podróżnym na początku 2023 roku. Wcześniej przewoźnik nie miał aplikacji z prawdziwego zdarzenia. Apka pełni funkcję asystenta podróży. Pozwala na zakup biletów na przejazd, jednak sprzedażą nie zajmuje się bezpośrednio PKP. Przewoźnik współpracuje w tym zakresie z serwisem Bilkom. Chcąc kupić bilet na przejazd, użytkownik aplikacji jest przenoszony do Bilkom, by tam dokonać zakupu. W przyszłości PKP ma samodzielnie zarządzać modułem sprzedaży biletów. Aplikacja jest dostępna w Google Play i App Store.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies