Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AliExpress nie odpuszcza Allegro i Amazonowi. Może wprowadzić ofertę dla sprzedawców z Polski

Firma w okresie przedświątecznym chce też kusić klientów darmową i szybką dostawą produktów

AliExpress może się otworzyć na polskich sprzedawców. O analizowaniu takiej opcji poinformował Gary Topp, dyrektor chińskiej platformy e-commerce na Europę Środkowo-Wschodnią. W rozmowie z PAP Biznes zadeklarował, że decyzje w tej sprawie powinny zapaść w ciągu najbliższych miesięcy. Byłaby to ciekawa nowość w kontekście zmagań AliExpress z konkurencją. Podmioty sprzedające na Allegro zyskałyby alternatywę. Jednocześnie pojawiłaby się kolejna po Amazonie szansa na dotarcie do klientów w innych regionach świata. O ile sprzedawcy z Polski są nimi zainteresowani.

Przeczytajcie także: Bank Millennium udostępnił nową wersję aplikacji na Apple Watch

Chiński gigant handlu internetowego przygotowuje się do przedświątecznego okresu zakupowego i "święta konsumpcjonizmu", które w jego przypadku obchodzone jest 11 listopada (tzw. dzień singla). Pojawiają się wówczas oferty specjalne, a platforma notuje rekordowe obroty. W związku z tym wydarzeniem chińska firma informowała niedawno, że zaktualizuje polską wersję swojej aplikacji. W wyniku tych zmian na platformie e-commerce pojawi się strefa popularnych produktów w cenie od 1 zł z darmową wysyłką. Bezpłatną dostawą firma zamierza objąć ponad 80 proc. oferty i to bez minimalnej wartości zamówienia.

Przeczytajcie także: Nowy one click Blikiem na Allegro już dla wszystkich użytkowników IKO

W ramach rozwoju swoich usług na polskim rynku platforma AliExpress uruchomiła w tym roku pierwsze automaty paczkowe. Na razie skala projektu jest niewielka, zwłaszcza w zestawieniu z liderem rynku, InPostem, który ma już w Polsce 15 tys. paczkomatów. Chińczycy uruchomili także w okolicach Łodzi swoje pierwsze duże centrum logistyczne w Europie Środkowo-Wschodniej. Pozwoli ono realizować dostawę wybranych produktów w ciągu trzech dni od zamówienia. Dla niektórych klientów może to być czynnik ważniejszy od niskiej ceny towaru.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies