Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Na PizzaPortal już możecie płacić przez Visa Checkout. I zyskać 10 zł przy pierwszej transakcji

To kolejna promocja zachęcająca użytkowników kart do wypróbowania nowej metody płatności w świecie e-commerce

Jeśli zamawiacie jedzenie do domu lub biura za pośrednictwem serwisu Pizzaportal.pl, to od niedawna macie do dyspozycji nową metodę płatności. Od teraz za posiłek możecie tam zapłacić nie tylko kartą, przelewem typu pay by link czy gotówką przy odbiorze, ale także za pomocą nowego instrumentu Visa Checkout.


Przy okazji jego wdrożenia serwis przygotował wraz z Visą promocję. Każdy kto zapłaci za zamówienie przy pomocy Visa Checkout, otrzyma rabat w wysokości 10 zł. Rabat jest jednorazowy, tzn. zostanie przyznany tylko za pierwszą transakcję z wykorzystaniem Visa Checkout. To kolejna promocja zachęcają użytkowników kart do ich rejestracji w nowym portfelu. Wcześniej podobne akcje były prowadzone m.in. w sklepach Euro, OleOle! czy w księgarni Ravelo.

Przeczytajcie także: Wejściówki na molo za pół ceny

Dla popularności takich rozwiązań jak Visa Checkout kluczowe jest właśnie zachęcenie klientów do rejestracji kart. Proces ten polega na jednorazowym podaniu informacji znajdujących się na plastiku, takich jak numer, data ważności i kod zabezpieczający z rewersu. Dzięki temu później płatności można dokonywać tzw. jednym kliknięciem – wystarczy zalogować się na konto w Visa Checkout.

Przeczytajcie także: Nowa promocja dla użytkowników SkyCash

Visa Checkout to instrument wprowadzony na polski rynek w kwietniu bieżącego roku. Co ciekawe, Polska była pierwszym krajem na kontynencie, w którym to rozwiązanie udostępniono. Usługa Visa Checkout zastąpiła wdrażany wcześniej w Europie portfel V.me. Visa Europe zamknęła go po decyzji o połączeniu z amerykańską Visa Inc. Checkout ma zasięg ogólnoświatowy, w odróżnieniu od V.me, które było dostępne tylko w Europie. Rozwiązaniem konkurencyjnym do Checkout jest cyfrowy portfel Masterpass, oferowany przez Mastercarda.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies