Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank wprowadza nowe wzory kart. To element promocji przygotowanej dla graczy

Specjalna oferta potrwa do 30 czerwca lub wyczerpania limitu 5 tys. kont

mBank poinformował o uruchomieniu oferty stworzonej z myślą o graczach. Instytucja współpracuje przy niej z G2A, czyli platformą, na której można znaleźć gry, pozostałe oprogramowanie czy sprzęt, w tym oczywiście akcesoria dla graczy. Nowy produkt skierowany jest do osób, które nie posiadają jeszcze rachunku w mBanku. Aby skorzystać ze specjalnej oferty, muszą one założyć eKonto osobiste lub eKonto możliwości.

Przeczytajcie także: N26 zaczyna sprzedawać ubezpieczenia

Bank zaznacza w swoim komunikacie, że nowi klienci mogą wybrać jedną z dwóch kart z gamingowym wizerunkiem, zaprojektowanym przez łódzkiego artystę Gouda Works.

Do wyboru są też inne rodzaje kart, w tym Mastercard Mobilna, którą bank wydaje jedynie w formie wirtualnej.

Przeczytajcie także: Adyen pozyskuje kolejnych klientów w Polsce

Czas na założenie wspomnianych rachunków jest do 30 czerwca. Trzeba mieć jednak na uwadze, że bank limituje liczbę kont objętych promocją – może z niej skorzystać pięć tysięcy osób. W pierwszym miesiącu po założeniu rachunku, należy wykonać minimum pięć transakcji kartą i minimum jedną płatność Blikiem. Jeżeli ten warunek zostanie spełniony, klient może liczyć na roczną darmową subskrypcję G2A Plus. Dzięki temu otrzymuje się zniżki na tysiące gier oraz jedną darmową grę w miesiącu. Jeśli w kolejnym miesiącu klient ponownie zapłaci kartą minimum pięć razy i wykona przynajmniej jedną transakcję Blikiem, otrzyma na swój rachunek 100 zł premii.

Przed założeniem któregoś z rachunków, warto zapoznać się z regulaminem promocji. Znajdziecie go na stronie banku.

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies