Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy moneyback na polskim rynku. Twisto zwraca 5 proc. kwot wydanych na zakupy spożywcze

Promocja Twisto obowiązuje do 30 kwietnia 2021 roku i nie wymaga dodatkowej aktywacji. Maksymalny zwrot to 200 zł

Fintech Twisto poinformował o promocji przygotowanej dla swoich klientów: 5 proc. zwrotu za zakupy spożywcze przy płaceniu standardową lub wirtualną kartą tej spółki. Rozwiązanie działa zarówno w sklepach internetowych, jak i tych stacjonarnych. Ich listę znajdziecie pod tym adresem. Znalazły się na niej najpopularniejsze w Polsce sieci marketów, w tym: Biedronka, Dino, Lidl, Aldi czy Auchan.

Przeczytajcie także: Nowa karta od Credit Agricole. Ma być eko

Firma wyjaśnia, że po zaksięgowaniu transakcji zwróci klientowi 5 proc. jej wartości w postaci punktów Twisto – można je przeznaczyć na kolejne zakupy. W regulaminie promocji Twisto wyjaśnia, że każdy klient może otrzymać taki zwrot wielokrotnie, ale ich łączna wysokość w jednym miesiącu ograniczona jest kwotą 100 zł. Biorąc pod uwagę, że akcja trwa do końca kwietnia, można w ten sposób zaoszczędzić do 200 zł.

Warto przypomnieć, że Twisto oferuje m.in. usługę "kup teraz, zapłać później". Kient może z pomocą aplikacji połączonej z kartą Mastercard odroczyć bez dodatkowych kosztów płatność w sklepie (online i offline) maksymalnie o 45 dni. Firma jakiś czas temu wprowadziła też usługę "podziel na trzy", dzięki której zakupy rozłożycie na raty 0 proc. Dodatkowo fintech oferuje swoim użytkownikom cashback do 10 proc. w ponad 850 sklepach internetowych, a także płatności mobilne Google Pay i Apple Pay.

Przeczytajcie także: IdoSell wprowadza odpowiednik Smarta – Smile

Na początku tego roku okazało się, że fintech pozyskał od inwestorów 72 mln zł (16 mln euro). Firma zamierza przeznaczyć te środki na rozwój w Europie Środkowej, zarówno na dotychczasowych, jak i nowych rynkach. Twisto rozszerzyło też współpracę z PayU. Fintech zapowiedział, że zaoferuje swoje narzędzia sklepom internetowym korzystającym z bramki płatniczej poznańskiego podmiotu.

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies