Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PayEye powoli buduje sieć akceptacji. Nowe wdrożenie we wrocławskim MPK

Choć PayEye sukcesywnie powiększa sieć placówek, w których można płacić za pomocą biometrii oka, to rozwiązanie pozostaje lokalną, wrocławską ciekawostką

Fintech PayEye poinformował o pozyskaniu kolejnego partnera – za pomocą biometrii oka będziecie mogli zapłacić w Biurze Obsługi Pasażera MPK Wrocław przy ulicy Bolesława Prusa. Z narzędzia można skorzystać przy płatności za bilet okresowy albo regulowaniu należności za przejazd bez biletu. Firma podkreśla, że rozwiązanie jest nie tylko bezpieczne dla zdrowia, ale też wygodne, bo nie wymaga od klienta posiadania przy sobie portfela czy telefonu.

Przeczytajcie także: Powstaje nowa fabryka paczkomatów

Proces płatności odbywa się w pełni bezdotykowo, wystarczy spojrzeć w stronę terminala. Wcześniej należy założyć konto w serwisie internetowym firmy i stworzyć wzorzec biometryczny. Potem pozostaje już doładować konto i korzystać z usługi w sieci partnerów PayEye. A ta jest od kilku kwartałów rozbudowywana, o czym mogliście niejednokrotnie przeczytać w serwisie cashless.pl. Obecnie składa się na nią blisko 120 punktów, wśród nich restauracje, sklepy, punkty usługowe, ale też AC Hotel Wrocław czy Aquapark.

Chociaż sieć akceptacji PayEye rośnie, to oferowana przez ten fintech technologia pozostaje lokalną, wrocławską ciekawostą. Zasięg usługi to wciąż tylko stolica Dolnego Śląska.

Przeczytajcie także: Aion Bank przejmuje ETFmatic

Kolejną barierę w rozwoju PayEye stanowi konieczność doładowywania konta czy brak aplikacji mobilnej. Ten ostatni problem powinien jednak zniknąć za około miesiąc. W drugim kwartale br. firma chce także wejść zauważalnie do sektora e-commerce. Wówczas powinno się okazać, czy PayEye rzeczywiście ma szansę zdobyć kawałek rynku płatności cyfrowych.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies