Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PayEye wprowadza aplikację mobilną. I chce konkurować w internecie z Blikiem. Nowości w ofercie w II kw. 2021 r.

Aplikacja PayEye na smartfony zostanie udostępniona klientom w kwietniu. A jeszcze przed wakacjami wrocławski fintech chce wprowadzić ofertę dla sklepów internetowych

PayEye to polski startup fintechowy, który oferuje system do płatności mobilnych wykorzystujący do identyfikacji klientów ich tęczówki oka. Obecnie umożliwia płatności w ciężar konta, które można doładowywać np. przelewem. Kontem zarządzać można za pośrednictwem internetowego serwisu transakcyjnego. Ale wkrótce to się zmieni.

– 6 kwietnia 2021 r., w celu optymalizacji procesów, wyłączamy korzystanie z serwisu my.payeye.com, uruchamiając 7 kwietnia obsługę konta za pośrednictwem aplikacji, z poziomu której dostępne będą nowe funkcje – takie komunikaty trafiają do klientów – użytkowników serwisu PayEye. Spółka nie zdradza jednak na razie wielu szczegółów na temat nowego rozwiązania. – Zdradzimy je bliżej premiery naszej aplikacji – mówi Krystian Kulczycki, prezes PayEye.

Przeczytajcie także: PayEye w czołówce plebiscytu Cashless Pay 2020

Oprócz aplikacji mobilnej PayEye zapowiada mocne wejście do e-commerce. Obecnie trwają przygotowania i testy nowych usług, które zostaną udostępnione m. in. właścicielom sklepów internetowych. Premiera systemu płatności online opartego o biometrię planowana jest na II kwartał 2021 r. PayEye będzie musiał w tym sektorze konkurować z Blikiem, który stał się ostatnio najczęściej wybieranym instrumentem do płatności online w Polsce.

– Nasze rozwiązanie nie tylko pozwoli bezpiecznie płacić, ale przede wszystkim dużo szybciej niż dzieje się to obecnie. Znaleźliśmy na to sposób i mamy pomysł na skrócenie ścieżki zakupowej. Intensywnie pracujemy, by rozwiązanie, które jest już w fazie testowej, mogło zostać wdrożone jak najszybciej do szerokiego użycia – deklaruje przedstawiciel PayEye.

Przeczytajcie także: PayEye z nowym partnerem

Usługa PayEye została uruchomiona w ubiegłym roku. Na razie jednak jej sieć akceptacji ogranicza się do niewielkiej liczby punktów we Wrocławiu. Firma rozwija się organicznie, a sytuacja epidemiczna na pewno jej nie pomaga. Do tej pory barierą w rozwoju był też brak aplikacji mobilnej oraz konieczność doładowywania konta np. przelewem, z którego realizowane są płatności. Funkcja zasilania np. z rachunku karty dodanej do aplikacji zapewne pomogłaby szybciej spopularyzować usługę PayEye.

Te wszystkie mankamenty nie przesłaniają jednak faktu, że usługa PayEye cieszy się dużym zainteresowaniem, m.in. wśród czytelników cashless.pl. W rozstrzygniętym w ubiegłym tygodniu plebiscycie Cashless Pay 2020 na najciekawsze rozwiązanie płatnicze mające debiut w ubiegłym roku PayEye znalazło się wśród pięciu projektów, które zdobyły najwięcej głosów. Więcej na ten temat w tekście ZEN z tytułem Cashless Pay 2020. Oto wyniki plebiscytu na najciekawsze rozwiązanie płatnicze ubiegłego roku.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies