Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wkrótce nowości w systemie MojaAviva. Jeszcze w styczniu pojawią się cykliczne płatności Blikiem

Aviva pracuje także nad wdrożeniem cyfrowej weryfikacji tożsamości klientów oraz trwałego nośnika

Aviva pracuje nad rozwojem swojego serwisu obsługi klientów MojaAviva, z którego korzysta już ponad 500 tys. osób. Jednym z priorytetów jest obecnie rozbudowa cyfrowych płatności. Już teraz klienci ubezpieczyciela mogą w serwisie zlecić automatyczne pobieranie środków ze swojej karty na kolejne miesięczne składki za ubezpieczenia życiowe i zdrowotne. Dzięki temu nie muszą pamiętać o cyklicznym wykonywaniu przelewów. Jak wyjawił mi ubezpieczyciel, wkrótce będą mogli w ten sposób zapłacić Blikiem.

Przeczytajcie także: Blue Media wdrożyły automatyczne płatności w Avivie

To jednak nie koniec nowości, które pojawią się w serwisie ubezpieczyciela. – Pracujemy nad wdrożeniem cyfrowej weryfikacji tożsamości klienta oraz nośnika trwałego dla zapewnienia jeszcze większego bezpieczeństwa dokumentów przechowywanych w MojejAvivie – zapowiada Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji w Avivie. Dotychczas firma nie mogła się pochwalić stosowaniem rozwiązań z zakresu zdalnego potwierdzania tożsamości, które w ostatnim czasie coraz szerzej są wykorzystywane w branży ubezpieczeniowej.

Przeczytajcie także: KIR: ubezpieczenia w awangardzie cyfrowej obsługi

Aviva zamierza również cyfryzować procesy obsługi szkód i roszczeń, ubezpieczyciel nie zdradza jednak na razie szczegółów tych rozwiązań. Już teraz przez platformę MojaAviva można śledzić status zgłoszonej szkody lub roszczenia oraz komunikować się z likwidatorem, np. uzupełniać dane, przekazywać skany, zdjęcia itp. Odsetek szkód zgłaszanych elektronicznie już parę miesięcy temu przekroczył w Avivie 50 proc. (a w kluczowych kategorach sięgał nawet 70 proc.). Jeśli sprawa nie wymaga dodatkowej oceny przez pracownika ubezpieczyciela, klient może skorzystać z automatycznej likwidacji. Na podstawie informacji i dokumentów przedstawionych przez osobę zgłaszającą roszczenie, system zaproponuje kwotę odszkodowania (popartą w ubezpieczeniach majątkowych kosztorysem), która po akceptacji klienta zostanie przelana na jego rachunek bankowy.

Fot. freepik.com/jcomp

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies