Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Inpost wdraża nową usługę. Umożliwi nadawanie przesyłek za pośrednictwem aplikacji mobilnej

Dzięki tej nowości, aby nadać przesyłkę w paczkomacie, nie będzie potrzebne drukowanie etykiet

O wdrożeniu nowej usługi w aplikacji Inpostu poinformował dziś na swoim profilu w serwisie Linkedin szef spółki Rafał Brzoska. Określił ją najbardziej skomplikowaną usługą wdrożoną w historii firmy, nad którą pracowano 11 miesięcy. – Wprowadzamy usługę, której długo nikt nie dogoni w ogólnokrajowej skali. Nadawanie paczek w paczkomacie Inpost? Jasne, proste i istnieje od dawna. Ale nadawanie paczek w aplikacji mobilnej Inpost – tego jeszcze nie było – napisał Rafał Brzoska.

Przeczytajcie także: Inpost ma już 9 tys. paczkomatów

Szef Inpostu dodał, że teraz wystarczy w aplikacji mobilnej podać paczkomat odbiorcy lub adres domowy odbiorcy a następnie wygenerowany kod QR zeskanować w maszynie a skrytka otworzy się sama. Nie trzeba drukować żadnych etykiet – przesyłka zostanie przyjęta i dostarczona do paczkomatu albo pod wskazany adres. Brzoska napisał też, że już można pobrać odpowiednią aktualizację aplikacji Inpostu, zawierającą nową usługę. Mi aktualizacji jeszcze nie udało się odnaleźć, ale zakładam, że wkrótce pojawi się u wszystkich użytkowników.

Przeczytajcie także: Nowe opłaty za usługi Allegro

Inpost to sieć ponad 9 tys. paczkomatów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Korzystanie z nich ułatwia aplikacja mobilna możliwa do zainstalowania na urządzeniach z systemem Android i iOS. Apka pozwala na przykład na bezdotykowe odbieranie paczek. Ostatnio o Inpoście jest głośno, bo powtarzają się pogłoski, że spółka zmieni właściciela. Wśród podmiotów zainteresowanych jego przejęciem wymienia się m.in. Allegro i Amazon.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies