Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank chce ulżyć sklepom internetowym. Rezygnuje z prowizji od użytkowników bramki Paynow

Paynow to oferowane przez mBank narzędzie do przyjmowania płatności w e-commerce

mBank poinformował w komunikacie prasowym o kolejnych działaniach związanych z przeciwdziałaniem skutkom epidemii koronawirusa. Od jutra rezygnuje z pobierania prowizji od transakcji przyjętych za pomocą bramki płatniczej Paynow. mBank podał, że zerowa stawka będzie obowiązywać do odwołania. Standardowo instytucja inkasuje 0,95 proc. od wartości transakcji realizowanych za pomocą swojego narzędzia.

Przeczytajcie także: mBank reaguje na sytuację z koronawirusem

Przypomnę, że Paynow to bramka płatnicza oferowana sklepom internetowym. Za jej pomocą właściciele biznesów działających w e-commerce mogą przyjmować od swoich klientów płatności realizowane za pomocą przelewów typu pay by link i Blika. Wkrótce wśród dostępnych metod płatniczych znajdą się także karty oraz raty. Rozwiązania dostępne w Paynow stworzyła zależna od mBanku spółka mElements. Podobną bramkę o nazwie imoje oferuje też ING Bank Śląski. Obie konkurują z takimi integratorami płatności jak np. PayU czy Przelewy24.

Przeczytajcie także: mBank wprowadził bramkę płatniczą

Ogłoszona dziś przez mBank rezygnacja z prowizji od transakcji w Paynow to kolejne działania podejmowane przez tę instytucję a mające na celu złagodzenie skutków epidemii koronawirusa. Wcześniej mBank umożliwił odroczenie na pół roku spłaty kapitałowej części rat kredytów oraz zmniejszenie o 90 proc. wysokości czynszów leasingowych. Nie uchronił się jednak przed krytyką. Część klientów zarzuca mu, że nie pozwala na wakacje kredytowe od odsetkowej części raty, a za obniżenie czynszu leasingowego inkasuje dodatkową prowizję.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies